-cardudde- Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Hei og hopp alle Golf frelste der ute :) Etter 3 års eie ble min bror lei av de originale kjedlige 15" tommerene som satt på bilen. Det endret seg i går etter en tur på Sharif's hvor han fikk kjøpt et sett 18" felger som var helt nye på markedet for en helt utrolig pris! Og nå har basillen bitt broren min ganske godt, og videre planer for bilen er hellakering og et aldri så ite senkesett da den ser ut som den går på stylter. Samt prøver jeg å få han til å gå til innkjøp av en GT grill eller en Jetta grill. Det som allerede er gjort er Ditec behandlig og nye skilter (dette kom etter at bilde ble tatt) Så var det dette med tynn lommebok, men dette kommer seg! Kan ta litt om bilen i samme sleng: Motoren er en 1,9 Turbodiesel med 105 kraftige dieselhester og har den utrolige DSG kassen til VAG. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Skal du bytte grill må du bytte hele fangeren og radiator staget m.m Hvorfor skal den hellakkeres? Kjekke felger og kanon kjekk girkasse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Fordi han vil ha listene, dørhåndtak og bakfanger i samme farge som bilen heh :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Er det nødvendig og lakkere hele bilen for å få til det? Holder å lakkere plasten med orginal lakk kode! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg