Gå til innhold

Golf 3 luftfilter

Ranger emnet


stffn

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Jeg har lenge planlagt å bytte luftfilter i Golfen min, men har aldri funnet et bra kit med varmeskjold.

 

Derfor trenger jeg litt hjelp fra dere ;)

Helst norske nettbutikker; har ikke lyst å vente i flere uker før jeg får varen.

 

 

Takk på forhånd

 

 

Edit: Har søkt her på forumet; fant ikke mye.

Toyota Corolla E11

Toyota Corolla E9

Volkswagen Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor varmeskjold? er velbeskytelse på noe måte men for hva? aldri sett noen ha det, og maange som har ettermontert filter. selv har jeg greenfilter men ikke varmeskjold. hakke peiling på hvor du kan skaffe det. aldri sett det før jeg, men vet mange steder som selger filtere men ikke varmeskjold så kan jo ikke være veldig etterspurt..hehe

Buckle up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo alltids ta en titt på Mobilsentrum.. Gå inn på menyen og klikk så på disse menyvalgene:

Autoutstyr>Utvendig Utstyr> Sportsfilter.

De har slike filter:

43312.JPG

Og slike varmeskjold:

43370.JPG

 

hvorfor varmeskjold? er velbeskytelse på noe måte men for hva? aldri sett noen ha det, og maange som har ettermontert filter. selv har jeg greenfilter men ikke varmeskjold. hakke peiling på hvor du kan skaffe det. aldri sett det før jeg, men vet mange steder som selger filtere men ikke varmeskjold så kan jo ikke være veldig etterspurt..hehe

 

Varmeskjold bruker man for å skjerme luftfilteret for varm luft som suges inn. Som vi vet tar kald luft mindre plass enn varm luft, og jo mer kald luft man kan suge inn, jo bedre effekt vil man få.

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår