Tord Ivel Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 ryddet litt og mye golfdeler går på dynga i morgen eller fredag visst ingen henter det. starter vannpumpe 2stk midtkonsoller mørkt taktrekk med luke coil 2stk gti sidetrekk bak + høyre dørtrekk til 2dørs, grå 90 speil(liten sprekk i ene) speedometer ramme rundt speedometer spylervesketank div slanger til kr motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 kan du sende Starter, Vannpumpe + coil til meg i post? Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 gidder ikke stresse med å pakke. deler hentes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coqrouge Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Er det turteller på speedometeret? Vet du hvilken årsmodell det kommer fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 det er turteller ja, tror det er fra 91mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 da var alt gått på dynga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fankii-T Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 hallo, har du nitties fanger som ikkje er lakert?? min er lakert på det svarte feltet så eg må ha nye, liker ikkje looken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 faen! :( så ikke denne tråden før har du ennå sidetrekkene ? eller taktrekket Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet August 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 alt er desverre kastet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg