jeg ruller Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Lade lampen på bilen min lyser: Symtomer: når jeg starter virker ingen instrumenter, gir jeg litt gass spretter turtelleren opp. men faller fort død igjen. Når jeg gir gass så lyser lade lampen svakere men når jeg setter på blinklysene så lyser den sterkt og blinklysene fungerer ikke. Har sjekket dynamoen og den lader slik den skal. Hva er feil? en forpult jordfeil en eller annen plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Høres ut som jordfeil ja.. Lader dynamoen 14V + inn på batteriet forresten? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Ja det gjør den. Ikke no feil på dynamo. HATER jordfeil over alt på jord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimAndre Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Jeg hadde også en slik feil. Var en løs skrue eller mutter på starteren min.. Kanskje det ligger noe der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 oki. skal sjekke starteren noen andre forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Hadde jordfeil på min for noen måneder siden, Da var hovedjorden fra batteriet til blokka løs, feit blå kabel. sjekk den over topplokket til torpedoveggen og kablene bak dynamoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Men er så rart at ikke gjordfeilen kommer før jeg har vert oppi ett visst turtall. Har sjekka alle plassene som har blitt nevnt over men uten noe hell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg