RES25 Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Er på jakt etter ett program der jeg kan f.eks ta ett bilde av bilen min, legge den inn på dette programet å rotere bildet rundt i alle vinkler, ta bort deler, og erstatte delene med bildeler jeg finner til min bil på f.eks ebay osv. (kansje ikke ebay da, men det var bare ett eks. som dere forstår) - Men dere forstår kansje hva jeg mener? Ett program der jeg kan teste ut delene på bilen min via pcen først for å se hvordan det blir seendes ut. Sparer meg mye tid å energi på dette. Håper noen kan vise meg til gode sider evt. har programmet selv osv. :ratatatat:disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤haz¤ Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 klart det...: http://www.volkswarenhaus.de/bugselecta.htm først må du skaffe deg riktig bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 haha, drøm søtt om dette programmet ditt :p hadde du klart å rotere ETT bilde av bilen din i alle vinkler tror jeg du hadde revolusjonert både foto og data verden ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RES25 Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Hehehe, har den peneste utstillingsbilen av golf orginal i Norge så jeg tror ikke bytte av bil lar seg gjøre;) takk for siden! =) klart det...: http://www.volkswarenhaus.de/bugselecta.htm først må du skaffe deg riktig bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RES25 Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 hahaha no skjønte jeg ja, sørn.. hvorfor en boble? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RES25 Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 haha, drøm søtt om dette programmet ditt :p hadde du klart å rotere ETT bilde av bilen din i alle vinkler tror jeg du hadde revolusjonert både foto og data verden ;) *hehe* Du skjønte jo hva jeg mente da.. Men det hadde vært veldigt fint å ganske stiligt å laget dette til da? Tror jeg skal begynne for fult å fikse ett sånt program. Kansje jeg kan tjene litt money på det=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤haz¤ Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 hvorfor ikke? her er min, ekte og med bugselecta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 forresten, hvis du har (som du sier) norges peneste utstillings bil og orginal golf, så syns jeg du skal drite i å begynne å leke med et program for å endre masse på den :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤haz¤ Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 ^det han sa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Hvis du har ETT bilde fra siden.. Hvordan skal dette pc-programmet vite hvordan bilen ser ut bakfra, forfra, ovenfra? Hvordan skal pcen klare å skalere og vinkle alle de dårlige bildene som finnes på ebay og ellers på nettet? njash jeg merker en logisk brist her. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Dette er absolutt ikke umulig, vertfall å lage et program der du kan snu bilen din. Men ditte innebærer å bruke et kamera som tar bilder av bilen din fra alle mulige vinkler og setter dem sammen til en flash-fil, der du kan bruke musen til å bevege den. Dette blir av og til gjennomført på noen biler slik produsenten kan ha det på hjemmesiden sin. Det er sikkert en veldig dyr affære, og det er sikkert helder vanskelig å få gjennomført. Lenge leve photoshop! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg