Mikael1977 Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Noen mer en meg som hadde vurdert sykkel? :D /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Tjå Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 No så jævlig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Cross. ;) Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Eneste som hadde funka der, hadde nok vært en passe stor monster truck. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Glad Corrado´n min ikke opplever noe sånt. Hadde kokt på under en halv time sikkert. haha Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Eneste som hadde funka der, hadde nok vært en passe stor monster truck. :) Enten det eller en stridsvogn! /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 En typisk første dagen i ferien og du er skikkelig sommer klar, så kommer du rundt svingen på toppen der og STOOOP, og tenker JIPPIIIII............ her blir vi stående... :D Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Hvor er dette? Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Aner ikke, men hvis man utgår fra de blå bussene så hadde jeg sagt Østblokket, et eller annet sted (NEI, jeg mener ikke sverige!) :D //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Aner ikke, men hvis man utgår fra de blå bussene så hadde jeg sagt Østblokket, et eller annet sted (NEI, jeg mener ikke sverige!) :D //M Hmm, Sverige ligger øst for Norge og Stockholm har blå busser... Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Moskva? Ser også det reklameskiltet med EfeS, som er et russisk (tror jeg) øl! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 er ikke EFES tyrkisk øl?var MYE av dette lokale ølet sist jeg var i tyrkia for en mnd siden... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Der hadde jeg valgt sykkel og sånn beskyttelses-maske.. Kommer ikke på hva det heter, sånn man bruker når man pusser... Sikkert ikke sunt med så mye eksos :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 er ikke EFES tyrkisk øl?var MYE av dette lokale ølet sist jeg var i tyrkia for en mnd siden... Efes Beverage Group is a Turkish beer company. Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Ah, minner meg om våre ferier i Bangkok. Jeg mener å huske at gjennomsnittsfarten for biler der er rundt 2km/t. HELDIGVIS har så og si alle biler der nede aircondition - de aller fleste har råd til helt nye biler ettersom skatter og avgifter nærmest er null. Tenke seg til å snegle seg av gårde i 2km/t i en storby med 35++ grader UTEN aircondition. :well: Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg