Holten92 Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Tenkte jeg skulle legge ut prosjektet mitt. Blir ikke så masse updates her, er 16 å driver med masse annet så har ikke så masse penger å rutte med :fuckme2: Så og si strøken innvendig, og har funnet en plass det er overflaterust. 1 eier! Eneste jeg har gjort er å sette på 740 alu felger. Skal få tak i 17" felger en gang. Noen som vet av? Kan bytte i SM hjul til cross. :hammer Plana er å få tak i felger, senking, soting, og lakk! Og kanskje en vinge.. Over til bildene.. Hva syns dere? :driving Siter Pirate4x4.no <- Norges beste offroad forum! Chevy interessert. Spesielt stoore. Suburban f.eks..:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 deilig bil. er nesten lik som den jeg akkurat har kjøpt. bare min er brun da hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toroen Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 blir nok bra denne her.. behold org fronten også kan du jo sette på ei gruppe a vinge... også skamsenk:D og noen feite felger så blir det nok bra;) Siter Volvo 244 78mod.. B21et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holten92 Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Takk takk :) Fronten blir orginal ja. Skamsenk blir det nok ikke da, lesjøfors fjærer. Skal ha en bil jeg kan bruke også ;) Skal ikke kjøre på skrå over fartdumpene! Gruppe A vinge jeg tenkte på faktisk! Siter Pirate4x4.no <- Norges beste offroad forum! Chevy interessert. Spesielt stoore. Suburban f.eks..:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Ja, enig, behold fronten, den er grym! Men ikke ødlegg den med styling.. Liten vinge, senking og felger gjør seg! Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Men ikke ødlegg den med styling.. Liten vinge, senking og felger gjør seg! Pluss et par timer med poleringsarbeid så blir det super-bra! Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Grattis med tøff bil:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Pluss et par timer med poleringsarbeid så blir det super-bra! er du gal? må jo ha litt luftmotstand også!! ellers, fin bil :-) litt senk og gromme rims, så er den der. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holten92 Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Selges til fordel for :chevy eller motocross! Så hvis noen har suburban, Blazer eller en YZ250 så må dere bare ta kontakt :) Den ligger på autodb.. Siter Pirate4x4.no <- Norges beste offroad forum! Chevy interessert. Spesielt stoore. Suburban f.eks..:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Chevrolet??? Syns du det er morsomt å fylle bensin\diesel eller?? Hold deg til volvoen du. Når du blir 18 om 2år så kommer denne til å være strøken, kanskje med en hissigere motor oxo. Chevrolet har et drivstofforbruk som ikke ligner grisen, er derfor de snart er konkurs. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Det hadde jeg aldri i verden gjort.!! Det blir ikke billigere å fylle med det første.! Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 da kan du heller kjøpe deg v8 å putte i volvon:D Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Det ække kødd.! Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Chevrolet FTW ;) Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holten92 Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 hehe, delte meninger her :idea: Ser ikke ut som noen er interessert i Volvoen uansett..hvis den ikke blir solgt før eller rett etter vinteren blir det å pusse den opp.. Lakke, felger, senk, hvite lykteglass, og soting! Fordelen med denne er at det koster 400,- i året å ha den. Eneste som irriterer meg noe gruuusomt er det røde interiøret :shake Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lite lyst til å bytte, siden det er så strøkent, finnes det ikke et trekk eller noe som man kan få kjøpt? Har reparert radiatoren på den idag btw.. Siter Pirate4x4.no <- Norges beste offroad forum! Chevy interessert. Spesielt stoore. Suburban f.eks..:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg