trusestrikk Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Var litt for mørkt da jeg tok bildene. Kan noe fikse dette og lage bildene myke og fine? :) Med svart kant takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Noe sånt noe,? Mykt ble det ikke. Bilet var mykt fra før. Skarpa opp og lakt på kontraster. Ramme på bildet husket jeg ikke hvordan man gjorde igjen.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trusestrikk Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Kjempe bra. Fint om resten blir tatt også. Supert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Stig Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 p0rn ... rett og slett -- Legger ved mine redigerte, du for se om du syns det ble bedre. Siter Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 De sisste der er så mørke, og med liten fil så er det vansklig og få de veldig bra.. Kan se hva jeg får tell.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Yep. Ble dritdårlig. Er alt for dårlig utgangs punkt og får lav kvalitet/str på fila på de mørkeste bildene.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwayDude Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Du skulle nok hatt med litt ekstra belysning (blits er ikke godt nok), en halogen lampe som lyser (vekk fra bilen) på en hvit kartongbit som så benyttes til å reflektere lyset over på bilen ville nok gjort mye. Når bildet først er tatt (jeg antar dette er digital kamera) er det ikke så veldig mye å hente i de mørke områdene. Har du forresten satt kamereaet på desidert fineste oppløsning, gjenre kalt superfin på en del kamera. Man kan lysne alle pixler i et bilde, men du mister som regel kontrasten (det som gjør at bildet ser skarpt ut). Så det beste er å bruke litt ekstra tid og en til to medhjelpere når bildet taes. Problemet med bildene dine er at kameraet ikke skjelner mellom lys langt borte og nære slik som øynene våre. Derfor blir dette det samme som å ta bilder i motlys på dagtid. Prøv å bruke en form for reflektor og så ta nye bilder er mitt råd.... Her er bildet overdrevent lysnet, men som du kan se er det i de mørke områdene på bilen ingen detaljer og dermed er det ikke så mye å hente ved å lysne bildet. Siter Det er bare kvalitet som funker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trusestrikk Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Bildene er tatt med høy oppløsning uten blitz men ble forminsket opp til photobucket. Er ikke så nøye om det ikke ble bra. Jeg kan ta flere når det ikke er så mørkt ute. :) Jeg glemte stativet så jeg brukte ikke så lang blendertid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Kverna: Jeg tror han ville få frem bilen sin mer, ikke overkill kontraster på alt samma Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg