Gå til innhold

Jonas sin Kadett D

Ranger emnet


Opel-guy

Anbefalte innlegg

Vel det ble så jeg måtte handle meg en bruksbil ettersom vectran ikke har skilter og jeg ikke vet når det blir.. Det er en veldig strøken Kadett D 1980 mod. som bare har rusla 149000km. Kjøpte den for 8500,- som jeg synes er en meget grei pris :) fikk med veldig bra dekk både sommer og vinter. Bilen fungerer helt utmerket og er nesten helt fri for rust. bare litt overflate på underside av panser og bakluke. Det finnes ikke rust ellers på bilen.. Ser ut som en ny bil under.. Jeg bare slenger ut en hau med bilder jeg :) Kommer nok til å skje ting med denne også.. Først blir det skamsenk og breie 14" felger.. så får vi se..

 

IMG_2408.jpg

 

IMG_2410.jpg

 

IMG_2411.jpg

 

IMG_2412.jpg

 

IMG_2414.jpg

 

IMG_2415.jpg

 

IMG_2416.jpg

 

IMG_2417.jpg

 

IMG_2418.jpg

 

IMG_2419.jpg

 

IMG_2421.jpg

 

IMG_2426.jpg

 

IMG_2428.jpg

 

Noe av det småtteriet som har blitt gjort til nå..

Tok noe overflate rust som var ved fester ved bakfanger..

DSC00463.jpg

 

pussa ned til bart metall

DSC00462-1.jpg

 

hadde på butinox, rustbeskytter grunning og tectyl.. har blitt lakkert i bilens farge etter dette men det har jeg ikke bilde av..

DSC00460-1.jpg

 

IMG_2427.jpg

 

Her ser dere hvor forskjell det er etter vasking og gnikking håper dere ser på hvilket sider jeg har gjort det :P

IMG_2422.jpg

 

IMG_2423.jpg

 

Slik ser bagasjen ut under mattene.. Her skal det også bli vasket og shina etterhvert..

IMG_2430.jpg

 

IMG_2431.jpg

 

IMG_2432.jpg

 

Her er dama i gang med litt gnikking.

IMG_2434.jpg

 

Så fikk jeg en artig ide. hvorfor ikke prøve en av felga fra vectran på kadetten? :D slik ble det seende ut..

IMG_2436.jpg

 

IMG_2437.jpg

 

IMG_2438.jpg

 

IMG_2439.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår