joakiim Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 har konstatert at sideruten min er løs, i en av klipsene nede (derfor blir den tung og heise oppp, siden den tverrer seg fra kant til kant) sku ta av dørhåndtaket og alt småplukk, men ingenting ville løsne. Noen som har erfaringer? har en golf 2, 1990 modell: Skal man bare bruke rå makt å riv sveiva, døråpnern og knotten til speilet av? da jeg hadde tatt ut alle skruene og klipsene, så hengte døra igjenn i vinduspakninga, dørhåndtaket, sveiva og den knotten til vinduene. Noen som har gjort dette før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kosesau Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Har du løsna alle skruene er det bare å rive det av. Sitter vell 1 skrue i vindusveiva, 2 i dørhåndtaket, 3 eller 2 under og på sidene. Spess. sveiva kan være vanskelig å få av, er bare å rive eller lirke rundt kantene med skrujern Siter Golf 2 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 enkelt.. sitter deksel over dørhåndtak og vindussveiva. ta dem av så ser du skruene. lite deksel rundt døråpner. presses bakover trur jeg. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 1. vipp av dekselet rundt sveiva med en liten skrutrekker og løsn skruen under der 2. vipp av dekselet rundt med liten skrutrekker og løsn de to skruene under 3. dra dekselet av håndtaket ved å skyve de til siden 4. Bare å dra knotten til speiljusteringen av Og til slutt er det fire skruer på sidene av dørtrekket.. to på hver side der hvor pilene er Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakiim Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Hjertlig ;) skal prøve i morgen. Kjenner jeg med selv rett, så får jeg den av, men ikke på igjenn xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 og bare å rive den ut av vinduspakningen også.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg