boXer Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Originally posted by Loppa Dette må da være en perfekt bil for de som liker japsebiler, men savner tysk kvalitetsfølelse. Her er den perfekt mixen for dem :D og et kjøp oppover på rangstigen uten tvil;) Blir en suksess blant snobbene i Japan (ingen andre kan like slike biler). Blir kjapt og se med Type-R stickers, GTS-striper og flammeklistremerker og wannbee-a-jap - miljøet i USA. Hekken var det værste, ligner på nye typen MX-5 som har tatt en kraftig bolekûr. BMW designerne må slutte og :???: på jobb ;) Savne tysk kvalitet ja, den er morsom. MINST like mye feil , dobbelt så dyre deler... (tysk altså) Kjøper heller en S2000 istede for den Bimmern der . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Originally posted by boXer Savne tysk kvalitet ja, den er morsom. MINST like mye feil , dobbelt så dyre deler... (tysk altså) Kjøper heller en S2000 istede for den Bimmern der . Jeg skrev tysk kvalitetsFØLELSE din geitebukk :D Følg med nå ;) Hehe, Hadde nok valgt S2000 jeg også ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Originally posted by Loppa Jeg skrev tysk kvalitetsFØLELSE din geitebukk :D Følg med nå ;) Hehe, Hadde nok valgt S2000 jeg også ;) Ja tyskerne er flinke på falsk kvalitetsFØLELSE mao? :D Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 (....jeg ville hatt en...) hapyhappy Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Originally posted by schnellfahrer944 (....jeg ville hatt en...) hapyhappy Du må være gal :) Det skal være sagt at når den kommer med M3-motor og SMG-2 girkasse blir det nok en morsom bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 14, 2002 Rapporter Share Skrevet August 14, 2002 Originally posted by espentan Du må være gal :) Det skal være sagt at når den kommer med M3-motor og SMG-2 girkasse blir det nok en morsom bil... Morsom, ja.. pen? Nei... ;) Får vel satse på at Hamann redder BMWs ære denne gangen også.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche924 Skrevet August 26, 2002 Rapporter Share Skrevet August 26, 2002 FYTTI KATTA!!! Den Z4'en var støgg..... Fysj og fysj disse BMWene begynner å se stygge ut for tiden. eks: Z8, Z4 og den nye 7'erenpuke angry :ass :ratatatat dukenukem bambam knock fatality Siter Terjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg