Mirus Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 The Z3's successor looks to be a good one. It will be available with either a 2.5 Liter 192 HP or 3 Liter 231 HP engine. The M roadster is rumored to have the M3's 343 HP Inline 6 which should make it competitive with almost any car out there. The Z4 is expected to make its debut at this year's Paris Auto Show and become available in Spring 2003. En sånn en vil jeg ha!! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 sier bare en ting jeg: s2000 wannbe! Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Fronten er motbydelig etter min smak, og hekken er skikkelig wannabe S2000. Interiøret derimot, var det eneste jeg kunne tenkt meg anger2 Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Helt enig, denne er ikke mye pen - jeg var ikke noen fan av den gamle Z3'n heller, men dette er ihvertfall ingen forbedring! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Rumpa til Z4`en minner meg om noe.. hmm.. jo.. eks-dama etter en god omgang i nummer 2.. Kanskje litt mer veldreid, men..;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Originally posted by LupoB0Y Rumpa til Z4`en minner meg om noe.. hmm.. jo.. eks-dama etter en god omgang i nummer 2.. Kanskje litt mer veldreid, men..;) Bilen eller dama? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Originally posted by espentan Bilen eller dama? :D Dama.. :D Ikke trengte hun senking eller sideskjørt heller.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Originally posted by LupoB0Y Dama.. :D Det var det jeg regnet med :) - moren min har jo bedre kurver enn den Z4'n... Ikke trengte hun senking eller sideskjørt heller.. ;) Godt poeng! :D Z4'n trenger bare en ny frontfanger, forskjermer, panser, dører, bagasjelokk og bakfanger + lykter, så kan den se helt grei ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Garanter noen som kommer til å bygge Z8 lookaliike kit til den bilen... haha Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 ..og jeg som synes Z3`n var stygg puke Z3`n er jo liksom en frisør bil, men hvem skal kjøre denne da ? Kunstkritikere ?? Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Originally posted by Gringo ..og jeg som synes Z3`n var stygg puke Z3`n er jo liksom en frisør bil, men hvem skal kjøre denne da ? Kunstkritikere ?? Løsemiddelskadde? ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Originally posted by LupoB0Y Løsemiddelskadde? ;) Hahahahahaha... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Originally posted by LupoB0Y Løsemiddelskadde? ;) Dette må da være en perfekt bil for de som liker japsebiler, men savner tysk kvalitetsfølelse. Her er den perfekt mixen for dem :D og et kjøp oppover på rangstigen uten tvil;) Blir en suksess blant snobbene i Japan (ingen andre kan like slike biler). Blir kjapt og se med Type-R stickers, GTS-striper og flammeklistremerker og wannbee-a-jap - miljøet i USA. Hekken var det værste, ligner på nye typen MX-5 som har tatt en kraftig bolekûr. BMW designerne må slutte og :???: på jobb ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Originally posted by Loppa Dette må da være en perfekt bil for de som liker japsebiler, men savner tysk kvalitetsfølelse. Her er den perfekt mixen for dem :D og et kjøp oppover på rangstigen uten tvil;) Altså, nå synes jeg du er litt urettferdig - det finnes da virkelig ikke en japansk bil i denne klassen som er sååå stygg? :) S2000 (jeg, kjøpe, neste år) er litt av et smykke iforhold til den greia her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Uff det der vakke mye pent forfra. Syntes ikke den var så ille ellers, men fronten var teit. Ny trend fra BMW det der med stygge fronter. Kanskje bortsett fra 3-serien. Compacten er heller ikke noe spes fin etter min mening. Ghettoblendere som standardutstyr. ;) Er vel han nye designsjefen som jeg ikke er helt enig med. BMW rundt e36 og den 5-serien som er nå er jo fine da. Spesielt 5-serien med de fete frontlyktene. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg