Islanwind Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Noen som har peiling på hvordan reglene er når du tar lappen i Australia og skal bruke den i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Regelen er vel at du ikke får bruke den i Australia. Du må søke om midlertidig førerkort i Norge(EU-førerkort). Så vidt jeg vet må du da oppfylle de norske krav til førerkort (være 18) ikke skyt meg om det er feil det jeg sier :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Mener du må hatt lappen der i 6 mnd. ellerno sånt. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenskbaggen Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Er den de lappen dere mener? :) Siter VW 1302 R1 Golf 2 Gti 16v Hvit faktiskt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 hehe! tror jeg husker jeg så i avisen for en stunn tilbake oversikt av all land du kan ta lappen i og bruke i norge! og gjett hva USA sto på listen =p med en del andre land som er med i EU Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Vet om en russer som flyttet til Norge. Han hadde hatt lappen lenge, men måtte ta den på nytt. Tror han måtte ta teoriprøven og oppkjøring, muligens også sikkerhetskursene. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg