Gå til innhold

Vaske med bøtte og svamp

Ranger emnet


Vaskesvamp

Anbefalte innlegg

Hehe, svarte deg på detailersclub ;)

Forøvrig har jeg ikke noe forhold til Bug & Tar remover, så lenge du har voks på bilen og washmitt er det ikke noe problem å bli kvitt insekter med vanlig vask. Bare å spyle godt først så det bare er fett og blod igjen på lakken..

'00 Mercedes ML konebil

'98 Mercedes C220 arbeidsbil

'94 Fiat Coupe 16V morobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, svarte deg på detailersclub ;)

Forøvrig har jeg ikke noe forhold til Bug & Tar remover, så lenge du har voks på bilen og washmitt er det ikke noe problem å bli kvitt insekter med vanlig vask. Bare å spyle godt først så det bare er fett og blod igjen på lakken..

 

Du er der også ja, hehe ;)

 

Nei, tror kanskje jeg dropper Bug & Tar Remover.

 

Gleder meg til å prøve disse produktene. Har tidligere bare tatt "vanlig polering" som Per og Ola gjør.

Håper den blir BLANK nå!

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er kjempe fint og se, men fikk du vasket med bøtte osv. der da???

 

Det er flere flotte bilrens firmaer som bruker svamp og pusseskinn. For når bilen er gjort klar med såpe og skikkelig skylling så skal møkka være borte og da kan man fint bruke svamp, men kun svampens vekt. Ikke gnikke og gnu, men det skal man aldri gjøre på lakken. Jeg har tatt Ditec behandling på min nye bil og i morgen får jeg lov til å vaske etter 2 uker med vente for at behandlingen skal sette seg. De bruker også pusseskinn til å tørke med, men fortsatt bare dra det over og de har ripe frie biler det kan jeg garantere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er kjempe fine greier og bilfirma bruker dem så lakkgarantien forsvinner i hvertfall ikke. Hva de bruker spiller egentlig ikke så stor rolle så lenge alle er kjempe fornøyd med resultatene og varigheten. Og det er kan helt klart gjøre mye av dette med vanlige produkter selv, men de som gjør dette ønsker å bruke et firma som har skikkelig greie på det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er off topic, men er det noen som kan fortelle en ny bruker hvordan jeg starter en ny tråd/lager et nytt innlegg her i forumet ?

 

Rett over alle trådene står det "Ny Tråd" (på venstre side) So er du på bilpleie, kan du starte ein ny tråd i bilpleiedelen.

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår