¤haz¤ Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Kan noen hjelpe? Da jeg ankom jobb i morges (etter litt hard kjøring), låt det som negler på en tavle x1000, helt sinnsykt skrikelyd, kanskje bremsekloss som ikke returnerer og ligger innpå skiva? Om du er grei så har jeg lagt ved en bitteliten video i linken under, vi snakker 250kb maks her, så last ned og lytt, og fortell meg hva du tror! http://www.yousendit.com/download/TTdGQndPcTJveE94dnc9PQ Klikk "DOWNLOAD" mvh. henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 hmmm ta av hjulet og se etter om det ligger eventuelt en stein i mellom eller noe. ser du ei stripe på skiva ligg den i den banen. visst ikke demonter klosser,kontroller at belegget ikke har løsnet og puss reint holderene og annleggsflaten på klossene og smør opp på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤haz¤ Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 godt tips, ser man enkelt om belegget på klossene er slitt bort? Hva er "mye slitt"? Hvor går grensen der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 hmm visst du tar skyvelæret og måler klossen inklusiv godset som belegget er limt på bør den ikke vere noe særlig under 12-13mm. da er det vel rundt en 4-6mm belegg igjen. men kontroller målet på skiva i samme sleng er den under min (står printa på navet for skiva) bør du skifte skiver også. det samme gjelder om det er mye rust eller ujevne "striper" /slitasje spor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg