SilweR Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 takker for tips! har jo litt å henge fingrene i nå da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Ville ikke brukt åpent filter hvis jeg var deg. Mye støv og grus som spruter! Ikke tjener du noe særlig effekt på det heller. Ta heller og bor hull i luftfilterboksen din med hullsag. På rett side av filteret selvfølgelig... ;) har vel aldri vært no problem det, kjørt dem med åpen sug på alle dem med sprut jeg har kjørt, klart at på gata må man kanskje ha det, men om du f.eks ikke har på pc bilen så er det jo ingen vits å handle på flere kroner på bilen, heller koste på de pengene i no anna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 tar du bort de gammle festene eller lar du de bare stå? hvis du får holdt motoren på riktig plassering med no så kan det vel lønne seg å lage det stumt uten org festene, men det går fint ann å ha feste på sjåfør siden og så lage stumt på andre siden. han ene i teamet mitt har altid gjort det sånn på volvoene sine, og han har hatt en god del nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Ok da skal jeg så hva jeg gjør med festene:) men før jeg gir meg løs på ledningene, KAN jeg bruke denne tegninga? eller er det noe jeg må endre på? QUOTE] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 jess or no? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Ta startbryteren inn etter hovedstrøm. Ellers kan du bruke tegninga. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 takker for meget gode svar fra hele jengen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*kristian* Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 eg lurte på noke i ligheten her=) tar den vek alt av reele og sigringsboks og sån??=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg