rs_cr Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Hadde vært gøy å sett noe slikt på norske treff til sommeren. Elsk eller hat :D : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Den gule likte jeg... er ikke så fan av old school men denne så absolutt ikke gæren ut! Nydelig farge også....! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Er det forresten noen som har fler bilder av den gule? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Laaars, husk at det går an å editere eksisterende post, istadetfor å lage en ny minutter etter.... Likte den gule best jeg og, vanvittig strøken! :D :D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 syns personlig at den grønne nederst med pirelli felger var en sexy liten sak som godt kunne få parkert hjemme hos meg. var ganske tøff den nest nederste også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Laaars Er det forresten noen som har fler bilder av den gule? Den gule er bare helt konge. 2 bilder til som jeg fant + en grønn en: For mer old school, klikk på banneren under: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Jeg har jo grublet litt på hva jeg skal gjøre med caben min, beholde speila, emblemfri grill og 90 fanger som idag eller kjøre hardt på "old school" med kromgril, kromspeil og lakkert org fanger med kromlist. Fannt ett par bilder på German Oldschool av en cab som tydligvis har hatt samme dillemma, eneste her er fangerne beholdt: Hva kler den best? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Ser problemet ditt. Syntes forsåvidt at kombinasjonen av de to stilene var fet jeg. Det er jo ikke noe fasit svar på dette. Vet ikke om du så denne: Det beste fra flere stiler kanskje.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Ihvertfall ikke noe midt imellom, som denne. Enten det ene eller det andre! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Hva slags felger sitter på den cab'en? BBS etellerannet? Noen i Norge som selger, og priser? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Laaars Hva slags felger sitter på den cab'en? BBS etellerannet? Noen i Norge som selger, og priser? På den øverste er det BBS RS, på den nederste er det Porsche felger. Begge er vanskelige/umulige å få tak i nye. BBS felgene er vanskelig å få tak i brukt og må ofte pusses opp, Porsche felgene får en greit tak i men må høyglanspoleres og en må bruke adapter på. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Laaars Hva slags felger sitter på den cab'en? BBS etellerannet? Noen i Norge som selger, og priser? BBS RS blir ikke laget lenger. Ebay? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Kid-A Ihvertfall ikke noe midt imellom, som denne. Enten det ene eller det andre! Er for så vidt enig, men det kommer jo som oftest an på hvilket budsjett man har også. Tipper det kan bli dyrt med en 100% gjennomført old school, men det er jo selvfølgelig det feteste!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by boramannen Er for så vidt enig, men det kommer jo som oftest an på hvilket budsjett man har også. Tipper det kan bli dyrt med en 100% gjennomført old school, men det er jo selvfølgelig det feteste!:D Behøver ikke å koste meg noe særlig ekstra for å få en relativt gjennomført old school bil, fangerne får jeg greit solgt for like mye som nye org fangere koster... det samme med grill. Det eneste som jeg evt må påkoste er lakk til fangerne og krom speil. Felger kommer snart i posten og HR gewinde har jeg liggende hjemme:) Utover dette er der selvsagt mange smådetaljer en skulle hatt, men det blir det samme uansett old school eller annet. Og for min del så blir felg/senk det samme uansett hva stil jeg ender opp med. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Polo Classic BBS RS blir ikke laget lenger. Ebay? Er mange på Ebay, problemet er bare at de ligger relativt høyt i pris og så må en itillegg få dem fraktet til Norge pluss at en må finne selger som er villig til å sende dem hit... Men har en kjentfolk i Tyskland går det jo alltids greit.. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg