TheMadDog Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Hva er galt, forsterkeren er gått i protect, og er siden stått slik! Har prøvd å koble fra alt, og bruke kun +12V og jord for og se, men den går rett i protect, hva gjør jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Dårlig jording? Kva skjedde når forsterkeren gjekk i protect? Kva slags forsterker er det snakk om og kva slags høgtalere var koblet til den? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMadDog Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Det er en SPL FX-4 Den var koblet til et hifonics frontsett og et par zarco 6x9 Njaa, monoblokka har samme jordingspunkt, og den funker helt fint. Den fungerte heller ikke da jeg jordet den i minuspolen på batteriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Det er en SPL FX-4 Den var koblet til et hifonics frontsett og et par zarco 6x9 Njaa, monoblokka har samme jordingspunkt, og den funker helt fint. Den fungerte heller ikke da jeg jordet den i minuspolen på batteriet. sjekk at alle høytaler kabler sitter ordentlig, og det ikke er kortsluttning.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gekk0 Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Hva er galt, forsterkeren er gått i protect, og er siden stått slik!Har prøvd å koble fra alt, og bruke kun +12V og jord for og se, men den går rett i protect, hva gjør jeg? prøv å restart hele systemet... koble ut positiven og kobl inn den igjen, for jeg måtte gjøre det med min xplod forsterker, men jeg har nå svidd av filter boksen i bilen min :P Siter Golf 2 1,6l 88 mod - solgt! Audi A4 B5 1,8T quattro 98 mod - bane/showbil 260hk Golf 3 Gti 2l 16V - konebil, prosjekt under bygging Audi A4 B7 - nye familiebilen, ride low and slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 prøv å restart hele systemet... koble ut positiven og kobl inn den igjen, for jeg måtte gjøre det med min xplod forsterker, men jeg har nå svidd av filter boksen i bilen min :P Ved all tilkobling av bilstereo skal spenningen skrus av! Det enkleste er å ta vekk jordingen på batteriet. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toppe Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Hadde samme problem. Hos meg var det jordingen. Test ulike jordingspunkt og se om du får reaksjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMadDog Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Har prøvd og koble fra høytallere og jord og alt. Og koble kun 12V og jord, til og med på minus polen på batteriet, for og ha sikker godt jording, men ikke sjangs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Du bytter ikke om på 12V og jord når du prøver da..? :p Om ikke, så høres det ut som det er noe humbug inni forsterkeren din som ikke er helt med.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 kunne høres ut som sikrings feil i forsterkeren? noen ganger kan den slippe gjennom nok spenning til å lyse på protect selv med avbrent sikring. ellers ligger det nok inni forsterkeren om du måler + og - 12v og +12 på remote.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMadDog Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Nei!:P Jeg har ikkje koblet feil, anser meg som viderekommende i "faget":P Kunne jo prøvd og bytte sikringer, de så visuelt i orden ut, men kan ta og ohme de i morgen, for og være sikker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg