slemreke Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 hvor har du handla baklyktene dine?;)har en 2'er i nesten samme farga som skriiker etter nye lykter:p Mekanikeren som bygger bilen hadde de liggende.. Men du finner dem nok om du leter litt på ebay :) passer abf motoren bolt on rett nedi eller?tenkte på en sånn selv. Det vet jeg nok ikke, siden det ikke er jeg som skrur på den. Siter WWW.ANDREFOLKEDAL.COM [ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF [x] 90' Golf mk2 vr6 [x] 83' Volvo 340 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 kunne du funnet ut dette for meg? Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scrubber Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Det ser skikkelig bra ut! Vet du om det er mye styr å skifte til monovisker foran? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Veldig fin bil dette:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slemreke Skrevet August 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Da ankom endelig hjulene etter 6 uker med venting! Og bilen er ferdig \o/ Har bestilt meg ny film til frontlyktene da, som ikke ser syregrønn-gult ut. Siter WWW.ANDREFOLKEDAL.COM [ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF [x] 90' Golf mk2 vr6 [x] 83' Volvo 340 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreaS_ Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 B-e-a-utiful !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vincent_vega Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Sinnsykt bra bygge på så kort tid, og hva måtte du punge ut med til mekanikeren din siden han har gjort alt? Flere bilder? :D Siter 99'mod Audi A6 1.8T avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas90 Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 den ble rett og slett vakker:) eneste som jeg ikke likte var gulfargen på lyktene, men det er vel også det eneste;) Siter - 2001 Audi A6 Allroad 2.5 TDI - 1985 VW Golf 1.6 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Den ble LEKKER! Håper det kommer litt flere bilder .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Last opp flere bilder, drit fin bil :) Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 her er 2 fra treffet :) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gezzel Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 poornoooo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torj89 Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Fyfader for en nydelig golf! Ren og elegant look, elsker fargen. Kunne du kansje ha tatt noen bilder av bilen inni? Tenker på å sette inn 3-er dash, nye seter, dørtrekk, taktrekk etc. i min 2-er, så hadde vært kult å sett hvordan det ser ut. Takk på forhånd :). - torjey Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg