Gå til innhold

Senk.no, seriøs side eller?

Ranger emnet


-ugla-

Anbefalte innlegg

Hei, driver og leiter etter senkesett til min volkswagen santana cx. Noen som veit om senk.no er en seriøs side? eller har en annen og anbefale?

Mvh Eirik

X Vw santana cl 84

X Opel omega 2,5 95

Borgward isabella 1960 Total restaurering

Opel Omega 2.5manuell cd 95

Peugeot 406 svti 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

jeg sjekka opp hvor dem holdt til (lier sammebygg som norskbildelsenter for vw audi. dro opp dit å spurte etter senke sett. så spurte han ossen bildet var. siden jeg ford så sa han at jeg MÅTTE bestille på nett., for han kunne ikke ta i mot bestillinger i butikken?!. grunnen til at jeg ikke bestilte på nett var fordi jeg missliker å forhåndsbetale. så dro jeg hjem og ringte nummeret som stod oppført på org nummeret dems. der prata jeg med en kar på lageret som lagde en bestilling så spurte han om jeg ville bruke ups eller posten fordi det måtte sendes fra tyskland.

på sia dems står det at dem har over 2000 støtdempere og 3000 senkesett. er det da riktig at jeg skal betale frakta fra tyskalnd? kunne jo likesågodt kjøpt direkte fra produsenten. og uansett kunne jeg bare henta det på lagret dems. så ble det ups da og han sa det ville ta 3-4 dager nå har det gått en uke jeg ringte i går. så tok en sekretær opp røret sa jeg var kommet til norskbildel senter for vw og audi. sett meg over til lagret sa jeg. ''hva gjelder det da?''

''skal snakke med han jeg bestilte et senke sett hos''

nemmen han er opptatt med å demontere en bil du får prøve igjen senere.

 

så greit nokk tenkte jeg jeg har ikke betalt for en vare som skal komme på døra mi fra tyskland og det trenger jeg ikke heller jeg kan jo bare si at den der skal ikke jeg ha. det følger sikkert med en regning hvor jeg betaler for støtdemper sattsen ,betaler firmet og frakt?

 

og når jeg ringer å spør hvor det blir av og hva som skjer så må jeg ringe igjen senere?

 

så finner noen ut at den telefonen gidder vi ikke ta.

 

senk.no og norskbildelsenter har samme eier. han lagerfører vist bare til vw og audi men reklamerer for alle bilmerker i tilegg.

 

hvem som helst kan si at dem har 5000 ting og selge, men hvis du reklamerer for det så burde du ha det på lager eller hvertfall skrive hva du lagerfører og hva som må hentes fra utlandet. er bare glad for at jeg ikke har betalt for noe enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som helst kan si at dem har 5000 ting og selge, men hvis du reklamerer for det så burde du ha det på lager eller hvertfall skrive hva du lagerfører og hva som må hentes fra utlandet. er bare glad for at jeg ikke har betalt for noe enda

 

De aller fleste som driver med dette har ikke hele sortimentet på lager, selv ikke i Tyskland har de det.

 

Man kan ikke forlange at en leverandør skal sitte med 5000 forskjellige senkesett på lager, er du klar over hvor mye det binder opp i kapital da?

 

Jeg er selv forhandler for blant annet FK-Automotive, de har en bibel av en katalog. Mener du seriøst at jeg skal ha alt dette på lager til enhver tid?

 

Det er det dummeste jeg har hørt, normalt sett så tar det en uke å få opp varene, men som regel (iallefall jeg) så samler jeg det opp til å ta bestillinger hver 14ende dag.

 

Til Trådstarter:

 

Din bil kan være vanskelig og oppdrive til, først fordi det er en gammel bil og for andre så har du fjærbein som må sendes inn for å få det ombygd til justerbart.

 

Kun fjærer lar seg kanskje gjøre enda, men det blir stadig vanskeligere. På min Passat (som er generasjonen før) så bruker jeg senk fra Audi 80 (typ 81/85/89) foran og Ford Sierra (ja, faktisk) bak. Dette plasser bolt on også på din bil vil jeg tro.

 

Mvh Håkon

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår