Hansiii Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Er det noen som vet om et verksted i Oslo-området som kan hjelpe meg med oppgradering av kompressor "pulley"? Hvor mye vil noe sånt koste? Er mest interessert i prisen for arbeidet, delene skaffer jeg selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Kjenner ingen i Oslo området, men det finnes mange DIY guider på nettet. Tror du klarer det selv om du er litt teknisk. Er du lite teknisk slik som meg, finner du nok et firma som gjør det for deg. Finner du noen som har gjort det før, og har verktøyet som trengs, bør de klare det på under 2 timer i arbeid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooper_S Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 prøv å snakk med http://www.norskmotorkompani.no/ De holder til i Asker ca 2,5 mil fra Oslo. Dette ble lagt ut på NMF sitt forum Software oppgradering KR4500 Bytte av pulley (arbeid)KR 2500 Pulley og ny reim ca KR4000 Effekten ligger fra 200-230 HK. Dette avhenger av om du skal kjøre med std eksos/luftfilter, eller om du investerer i nytt high flow eksosanlegg+ feks KN luftfilterinnsats. Se tråd: http://norskminiforum.forumwise.com/norskminiforum-thread29.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tickler Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Bavaria ville ta 3500 for å skifte reimhjul, reim og plugger hos meg. Fikk det gjort for samme pris hos MECA pga tidspress:) Satte inn innsatsfilter og chippet med Bluefin selv. Ganske grei oppgradering som endte i 210hk (188 på hjulet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tha sims Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Hei! Hvordan vil det gå om man oppgraderer til en mindre pulley og legger inn en chiptuning som ikke er beregnet til oppgradert pulley? Hvor nødvendig er det med remap kontra vanlig chiptuning? Siter Dere får ikke signaturen min.. jeg er altfor famous sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg