Kristian_E Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 GRATTIS:D Godt å høre du er fornøyd da! Gleder oss til bilder:D Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Godt du er fornøyd:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Ja, da runder jeg av denne tråden :) Har vært en flott bil som jeg er veldig stolt over. Håper neste eier får mye glede :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Er nye eiern med her? Eller I VACN?:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Virka ikke slik nei.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Grattis da!!! :D Jeg skal hente min på Larsens bilpleie om en time, skal legge ut noen bilder i tråden min av resultatet.. Og DEN var ikke noe pen i lakken akkurat. Men han lovet at jeg ikke skulle kjenne igjen bilen engang, så det lover bra :) De har brukt en og en halv arbeidsdag på den der ute nå.. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg