Haansi Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 jeg spylte INN den slangen som går igjennom blokka og treffer radiatoren oppe. Når jeg spylte inn der, kom det vann OPP i tanken. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 da kom jeg nettopp tilbake fra en MEGET spennende tur på skrapen! fant ny tempføler, og fant originale sideskjørt + nedre del av bakfanger. disse kunne jeg få for 1k+moms. får se hva jeg gjør når lønningen kommer.. :) for å si det sånn, jeg har noe lurt på gang :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Da var faktisk stylingleppa på bakfangeren min allerede solgt til en hemmelig beundrer i sameland.. :) Så da blir det originale sideskjørt, original bakfanger og sannsynligvis S4front. Tenker meg det er en viss kar i kristiansund som blir letta nå ;) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Liker ikke at ALLE skal ha S4 front om dagen! Nesten så jeg må bytte til RS4 bare for å gjøre noe annet. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Wow, jeg skrev faktisk feil. Skulle være RS4-front jeg skulle skrive :p Så bare ta det med ro Alex! Blir enten RS4-front eller original. Er ikke helt sikker enda. Må nesten vente og se hvordan Hella micro-lysa passer i fangeren. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Begynner å få planene på plass nå. - Hella Micro DE er bestilt - Xenon til de er bestilt - Originale sideskjørt blir kjøpt når lønningen kommer den 20. - ... sammen med nedre delen på bakfangeren. - Disse skal bli lakkert, og vil erstatte skjørtene og stylingbaken jeg har nå. - M3-listen til bakluken er bestilt. - Bilen skal senkes MER Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Mangler bare meg lenka fast i baksetet nå :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Jepp :D + Nedre delen til fronten! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Hmmm... Hva prioriterer du da? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Usikkert :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Skuffa:( Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Tar gjerne imot tips osv angående lakkering av plastdelene :) Skjørt og nedre bakfanger osv.. Hva trenger jeg? Lakk, grunning og klarlakk? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 plastik grunning/primer, grunning, lakk og muligens klarlakk(kommer an på lakken) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Thanks :) Blir biltema i morgen, slik at alt er klart til jeg får lønning! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Og hvis noen har nedre delen til frontfangeren, så trenger jeg desperat denne! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg