Haansi Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Den som er oppe til høyre under panseret eller? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Min er hvertfall inne i bilen. Hvis du åpner førerdøra, så er den på kortsia på dashbordet, bak dekselet der;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Frontfanger: To umbraco skruer i front, kjenn på toppen av luftinntakene på fangeren så skal du finne dem. Så er den festa i noen spor på hver side ved hjulbuene (pleier å sitte hardt som bare f***). Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Min er hvertfall inne i bilen. Hvis du åpner førerdøra, så er den på kortsia på dashbordet, bak dekselet der;) Fant sikringen! Bytta om med en annen, og da funka det.. thanks ;) Frontfanger: To umbraco skruer i front, kjenn på toppen av luftinntakene på fangeren så skal du finne dem. Så er den festa i noen spor på hver side ved hjulbuene (pleier å sitte hardt som bare f***). Ok, ok.. får se om jeg klarer å feste lysene uten å ta av fangeren.. :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Jeg klarte å hjelpe noen med no "teknisk" :D:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Jeg klarte å hjelpe noen med no "teknisk" :D:D Haha ja :D Flink du er <3 Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Al3x, hvor er nærmeste greie jording for lysene? Går det greit å koble de til jordingen til hovedlysene? Eller er det noe som er nærmere og lettere? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Haha ja :D Flink du er <3 Måtte en neger til for at jeg skulle virke smart:D<3 Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Al3x, hvor er nærmeste greie jording for lysene? Går det greit å koble de til jordingen til hovedlysene? Eller er det noe som er nærmere og lettere? Jeg dro en ledning opp til stanga i støtfangeren jeg. Men så lenge du jorder den i karosseriet burde det gå bra :) Eller i hovedlysene som du sier. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Jeg dro en ledning opp til stanga i støtfangeren jeg. Men så lenge du jorder den i karosseriet burde det gå bra :) Eller i hovedlysene som du sier. Det er vel også en løsning ja. Får opp igjen etterpå med litt mer klær på. Måtte en neger til for at jeg skulle virke smart:D<3 Hihi :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3k87 Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 No ble jeg skuffet, ingen bilder??!! :P Har du de samme tåkelyse som meg no eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 No ble jeg skuffet, ingen bilder??!! :P Har du de samme tåkelyse som meg no eller? Han er sløv med kameraet... Han snakka hvertfall om å kjøpe de;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3k87 Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 ja oki, det gir fra seg noe helt sykt gult lys, til og med damen min kommenterte det, har enda ikke fått testet med andrer pærer, men er ganske sikker på at noke xenon look pærer gjør susen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 damen? Sier du det? ikke dama? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3k87 Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 helt normalt det i bergen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg