Gjest brunerune Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Nei, men fra spøk til Rogaland, så blir ikke bilen min så lav! Er avhengig av å komme meg ned til huset, over fartsdumpene og ikke minst inn på fergen.. Men lavt skal det bli :) Pyse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Mja. Er ikke så digg å knekke fangeren på fartsdumpen :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 08.10.08 15.07 VIDERESENDT 0024 OSLO Da er pakken gått ut av oslo :) Og det pleier bare ta en natt fra oslo til førde.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 ;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Mennneee.. Kan det være fornuftig å begynne med 70/50? Er så dritt å måtte skru av alle hjulene igjen hvis jeg bommer.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 GIMME SVAR PLEASE! Yeees! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Kan du ikke bare prøve deg frem? Mål avstanden fra senter av felg og opp til hjulbuen nå og så finner du bare ut hvor mange cm lavere du vil ha den og skrur den ned tilsvarende. Det jeg gjør når jeg senker, prøver å ser hva som blir bra. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Jo, det skal jeg ta å gjøre :) Er bare jævlig dritt å måtte justere en cm eller to etterpå.. (Må ikke alle hjulene av da?) Men jeg mener at sist gang jeg målte ville jeg trenge ca 4-5cm til fremme for å få hjulbuen ned til kanten på hjulet. Bak trengte jeg ca 2.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Eller bare dropper den til bunns... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Da går vel bilen på bakken, siden demperne senker opp til 120mm. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Eneste som ligger på bakken -er mordi.. HEHEHEHEHE MORDI TOG DU AN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 NEI EG TOGAN ISJEEEEEeeeee Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Bra. Då regne me mordi vitsene UTGÅTT PÅ DATO. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Stemme for det ja. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Morra di er så feit at når hun bader, bader hun i internasjonalt farvann................forsent??.....utgått på dato sier du???? faen:P Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg