al3x Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Rene SUV'n jo! :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Føler meg som en trailersjåfør:P Det gjør sikkert Haansi og... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Kanskje like greit, er ikke mye behagelig med lav bil og dårlige veier :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Mnja, veiene er ikke så dårlig akkurat her! Blir saker med coilovers. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Mnja, veiene er ikke så dårlig akkurat her! Blir saker med coilovers. Følger deg på den... Etterhvert:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Ca'ching. Der ser dere forresten hvorfor jeg vil skifte panser :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 En ørliten glippe til høyre? :P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Ja, den er ikke pen :p Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Kanskje greit å bytte da ja ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Men verdt 3-4000kr? Usikker. Får ganske mye til bilen for de pengene. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Det er sant... Finn deg en med rabatter;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Koster jo uansett fort 2000 for lakkeringa.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Ble fint synes jeg :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3k87 Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Min og er sånn ved høyre siden der, men tror det er pga jeg tok på listen på lyktene med litt for mye sicaflex, får angel eyesene i løpet av noen dager så skal prøve på nytt da :P Angrer på eg kjøpte senke sett, bilen min er høyere foran enn bak :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Senka bil ser jævla fint ut, men det er jævla slitsomt å kjøre med i lengden, om du tenker slik bykjøring, ugjevne veier osv. Synes det er godt å sette seg inn i fattern sin vectra å bare kunne kjøre over brostein uten å kjenne det osv jeg. Men men, man må lide for skjønnheten ! Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg