Haansi Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 (endret) Ting som er gjort: - Facelift-lamper fremme - Justerbart senkesett - M3/RS-list til bakluka - RS4 felger 17-tommer - Semifacelift-baklamper - Effektanlegg - Ny skinnpose til girstanga. - Grøftelys med xenon - LED i parklys - LED i skiltlys - Svarte M3-speil - Grillen lakkert helsvart Ting som SKAL gjøres: - RS4-front - Nytt panser, da det jeg har nå har noen skjønnhetsfeil. - Xenon - Fjernlys, kjørelys - RS4-grill Endret April 23, 2009 av Haansi Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 ser veldig fin ut :) få ut noen av hele bilen Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Takker for det! :) Skal legge ut flere bilder når jeg skal ut med kameraet igjen.. :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Facelift frontlamper, hvite eller svarte blink på siden, større felger og senk.. Da begynner det å ligne noe :) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Takker for tips! Facelift-lamper er noe som står høyt på listen ja! Hva tror dere om angel-eyes? vil det se bra ut på min bil? Glemte forresten å si at den er senket 30/30 :) Kjøper jeg Angel-eyes, får jeg jo et sett for 3,000,- Kjøper jeg facelift, koster hver enkelt av lyktene 1500, og da må jeg kjøpe blinklysene utenom, må jeg ikke? Da blir det jo dyrere. Hvis jeg skulle finne på å kjøpe angel-eyes, tror dere crome- eller sort-versjonen vil se best ut på min bil? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Ikke kjøp angel eyes. Var det noe mer du lurte på? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Hahahah. Okay ;) http://www.carpartsonline.de/carparts_shop/Teile-fuer-Audi/Audi-A4/Serienteile-fuer-Audi-A4/Audi-A4-FACELIFT-DE-Klarglas-Scheinwerfer-Paar::193.html Da er vel dette tingen for meg? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Kjøp lysa fra Tyskland, sparer masse penger da. Vanlige facelift lykter kommer i en del. Dvs. du trenger ikke å kjøpe blinklysa utenom. Hvis du vil ha sorte lykter er angel eyes lykter det eneste alternativet egentlig..samme som jeg har. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Høres bra ut :) Følger adapteren med, eller må jeg kjøpe den utenom? Er ikke så god i tysk akkurat :p Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 De angel eyes lyktene jeg kjøpte trengte du ikke adapter på. Vanlige facelift lykter må du kjøpe adapteren ved siden av, som oftest. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 De angel eyes lyktene jeg kjøpte trengte du ikke adapter på. Vanlige facelift lykter må du kjøpe adapteren ved siden av, som oftest. Skjønner, skjønner. Da får vi se hvilken løsning jeg velger.. :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Skal bestille nye blinklys.. hvite eller svarte mon tro? :hmm: Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Noen som kan forklare meg hvorfor denne http://streetdesign.no/?go=produkt&id=7433 .. er betydelig mye billigere enn denne: http://streetdesign.no/?go=produkt&id=794 ? Er det fordi det dyreste alternativet har med gitter, opplegg for spylere og i tillegg er klart for grøftelys? Den er likevel MYE billigere enn hos NBS: http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=10273&ASP=4188942&Type=Audi&Model=A4&Year=1997&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=4188942[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1997[O]amp;Varegruppe=0362 Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Er forskjell på passform, kvalitet generelt og hva det er støpt av. Glassfiber eller ABS Plast.. Vet begge to er Rieger, men varierer sådan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Skjønner, skjønner, Går uansett for den billigste, da det var den jeg likte designet best på. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg