Jofrode Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Nå begynner det å gå opp for alternativer her.... Får du turbotrykk? kansje jeg vet det nå? er det samme type drev på veiva eller størrelse som på b230fk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jofrode Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Snadder motor! Men hvor er lambdaen din!? yes .. den står på undersiden av downpipe . skal bygge ny downpipe der den står oppover .! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Veivene er like på alle 230-motorer Ville prøvd en annen hjerne jeg! :) (eller bare satt i chippen, om du har den liggende) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jofrode Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Veivene er like på alle 230-motorer Ville prøvd en annen hjerne jeg! :) ja men jeg har 23 motor veitu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Den bør helst stå mellom kl12 og kl 2. Tror nok ikke det er samme på B230fk som på 23 siden veiva ikke er lik. Jeg vet ikke, bare tipper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jofrode Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Den bør helst stå mellom kl12 og kl 2. Tror nok ikke det er samme på B230fk som på 23 siden veiva ikke er lik. Jeg vet ikke, bare tipper. for jeg tenkte bare på vist det er litt større eller midre vil det jo bli veldig feil på registere :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Stemmer! Ring BCB å spørr nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jofrode Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Stemmer! Ring BCB å spørr nå! ringer . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jofrode Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Jeg måtte bruke org 23 å det gjør jeg ingen feil da .. skal ut å ta av register å dobbelt sjekke register igjen. kan jo være det har hoppa .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Ok, håper du finner ut av det! Nå må jeg stikke hjem å skru bil. Titter innom i kveld/natt :) Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Som flere har prøvd å påpekt her så får motoren din alt for mye bensin! Fordi: Den har ikke chip/map med tilpassede åpningstider for de større dysene.. Jeg byttet fra grønne cosworth dyser ca.400ml 3bar til Siemens Deca 580ml 3bar og da måtte jeg gå ned endel på åpningstidene på mapen for å i det hele tatt få den til å fyre! Så du må vel skru ned bensintrykket og se om du får den til å gå skapligt eller bytte dyser tilbake til org. inntil du får skaffet deg en chip som er mappet med 968 dysene. For såvidt jeg husker så er vel den chipen å få tak i!? Den såkalte 400hk. chippen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jofrode Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 den får passelig sjekka pluggan nice den ,men chip kommer snart noe å annbefale ? fant ut at remijule på veiva var gåen hele drevet delte seg nesten i sjile sporet he så den har hoppa litt . skal prøve å få tak i et nytt et å se da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Pluggene var ok ja! Jammen da er jo alt honkeydorey da :) Syns det er rart at en bil som er mappet for 300ml dyser på 2,5bar grynntrykk ikke skal gå litt rikt med dyser som gir 465ml på 3,8 bar. Har en kompis som satte på større dyser på en chippa turbobil,den starta bare såvidt før pluggene surna hvertfall.. Det var en tuningchip beregnet for org. dyser. Men du får skifte drevet og se da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jofrode Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Pluggene var ok ja! Jammen da er jo alt honkeydorey da :) Syns det er rart at en bil som er mappet for 300ml dyser på 2,5bar grynntrykk ikke skal gå litt rikt med dyser som gir 465ml på 3,8 bar. Har en kompis som satte på større dyser på en chippa turbobil,den starta bare såvidt før pluggene surna hvertfall.. Men du får skifte drevet og se da! Min gjør jalle fall det . det er en chip i den ,men ikke til 300 oppsettet ja den gammle motoren sveiv fint sånn .. men kunne vel kansje gått noe bedre med 300 chippen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Syns jeg leste at du hadde lh2.4 med org. chip et sted bare.. Var det den innspruten du hadde på forrige motor også?? Men funker det så funker det... Blir vel greit når du får byttet drevet sikkert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg