Gå til innhold

Den store hiphop tråden

Ranger emnet


-cardudde-

Anbefalte innlegg

  • Svar 232
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis man er for fet for smart ruller man med

.

Eller hvis man er enda

.

 

I disse dager hører jeg mest på Public Enemy og andre grupper fra samme tid når jeg hører hip hop. De nye gutta interesserer meg ikke, hvem som har mest damer og penger, og dårligst smak. 50 var interessant i begynnelsen, husker dere Wanksta? ;)

Så Tech N9ne ble nevnt her, søk opp Midwest Choppers. Rå sang til de grader.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er for fet for smart ruller man med
.

Eller hvis man er enda

.

 

I disse dager hører jeg mest på Public Enemy og andre grupper fra samme tid når jeg hører hip hop. De nye gutta interesserer meg ikke, hvem som har mest damer og penger, og dårligst smak. 50 var interessant i begynnelsen, husker dere Wanksta? ;)

Så Tech N9ne ble nevnt her, søk opp Midwest Choppers. Rå sang til de grader.

 

 

Eirik

 

Hehe husker hvert fall at du sendte meg den Throw A Kit låta ja, sinnsyk rå låt!

Sendte den til noen mopedkompiser, og de skjønte ikke hvorfor den var så vet, kanskje fordi dem ikke har hørt original låta før eller i det hele tatt ikke er noen hipophoder..:(

 

Er enig med deg der! Mye av det som spilles på radioen i dag (les: The Voice of HipHop N RnB my ass) er rett og slett wack.

Sverger meg til når Tommy Tee har sine stunder på P3, da snakker vi godstunder og godstemning!

50 Cent var interresant i begynnelsen ja, leverte bra på debutalbmumet sitt "The Power of the dollar" og på "Get Rich Or Die Tryn" (selv om det ble så jævla kommersiell helt ned til 5 års alderen at det ble litt kvalmt etterhvert..men når har han rett og slett blitt for breial for ingen grunn.

 

Og noen her opp nevnte Mr.Carter med Weezy og Jigga, et morsomt samarbeid etter at Weezy uttalte han var bedre enn Jigga. Men det som gjorde meg mest kvalm var linja "Next time you mention Pac, Biggie, don't forget to mention Weezy baby."

 

Men, nå som vi er inne på hiphop, så kan jeg vel likegodt spørre: Noen her inne som liker rnb eller soul? :)

Alltid like deilig å sette på noe rolig noe og lene seg tilbake i godstolen og bare lytte..:) For tiden går det mye i Noel Gourdin.

Går heller aldri lei av bla. Anthony Hamilton, Dwele, Musiq og John Legend!

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Lox kom med et album i 2000 som heter We are the streets.

Utrolig bra album. Anbefales for de som hører på/syns The Lox har noen fete sanger

 

Forresten. Er det ingen som hører på R.I.P Crew her ? (Rossin I Pølsa Crew) Hip hop fra gjerdrum (Jælom) Nils/m skills, rissimo, Jan The man osv

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har falt helt for The Game ft. Travis Barker "Dope Boys"(
) og Kardinal Offishall Ftr The Clipse "SET IT OFF" (
) for tiden,fy faen for no sykt konge låter assa,beatene gir meg chills deluxe!

 

Absolutt enig med deg der! :D Gleder meg til L.A.X. kommer ut :)

 

Har fått dilla på Faen Hell i det siste, han slapp ut nylig en mixtape som heter "Sjukmeldt Mixtape". En herlig tape med mange go' låter i! :D

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo på mtv.no/yo hele mnd

 

Bare a ta for seg av mid-school gullkorn

 

http://www.mtv.no/mtv/?StoryId=68075&playlistId=105593&vid=46499

 

Herlig!! :D

Endelig kan man se på MTV hehe

 

Er kanskje litt langt etter, men, den nyeste skiva/mixtapen til Immortal Technique er KONGE!

 

" The government pimped 9/11 to go to Iraq,

And history repeats itself right on track,

Cuz thats a tragedy, and then the comedy begins,

because its funny mother fucker's don't see it come around again.

"

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adam Tensta er en RÅ rapper ja, og albumet heter It's a tensta thing! :) Digger albumet og karen, sjekk ut Young L sin side for mixtapes o.l., kommer veldig mye hele tia fra han :)

http://younglmixtapes.blogspot.com/ Her er det mye bra når det gjelder skandinavisk hiphop.

 

Hørt Fat Joe sin diss mot 50, Polo Classic? :) Den er rå!

 

Mens vi er inne på Wu Tang, leste på Kingsize at GZA kommer til Norge en tur for å framføre sitt klassiske "Liquid Swords" fra 1995. Har hørt på albumet nonstop i det siste, å herregud, for en skive!!

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår