Sandmo Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 ahaa. Daniel Larsen, slemmestad. gikk på ungdomskolen med jørgen og christian Adda deg på face, må se hvem du er:P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Vel, siden det snakkes om HipHop, må jeg nesten linke til samboern min på Urørt;) http://www11.nrk.no/urort/Artist/Primitive/default.aspx Selv liker jeg An Open Book og Beautifull veldig godt:-) De er spilt inn i studio, så er litt bedre lydkvalitet enn resten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m30bXX Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 nas 2pac. geto boys, bone thugs seff. kanye west. coolio. master P mix 2pac og scarface bloods and crips. boyz n da hood. det jeg kommer på i farta, liker ikke typisk ny wanna be rap edit : må ikke glemme TI : what you know. typisk feste sang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Vel, siden det snakkes om HipHop, må jeg nesten linke til samboern min på Urørt;) http://www11.nrk.no/urort/Artist/Primitive/default.aspx Selv liker jeg An Open Book og Beautifull veldig godt:-) De er spilt inn i studio, så er litt bedre lydkvalitet enn resten. Eyh, de var sinnsyk flinke! :) Big props!! Hører nå på nye skiver fra Doap Nixon (Sour Diesel) og King Syze (The Labor Union) , begge fra gruppa Army Of The Pharaohs, verdt å sjekke ut :) Og Vinnie Paz sin duo Outerspace har også kommet ut med en ny skive med navn "God's Fury", et hardt og sinnsykt sterkt album som man bare få med seg! Slenger ut et par godbiter linka fra youtube: http://www.youtube.com/watch?v=b5t_RTdwucQ http://www.youtube.com/watch?v=HDtCA6-_7w8 http://www.youtube.com/watch?v=q62n_Y14WPM&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=iQC1F08TkR4&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=oZNuSSxdM7U&feature=related Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 T.I. - Whatever you like Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Veit ikke om det er hip hop, men syns innslag - the logde er bra, sossemusikk, men bra. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 T.I. - Whatever you like Ringtone "hip-hop" ME really do not like Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Nas kommer til norge i novmber. rockefeller, be there ! Soul Theory ! Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Nas kommer til norge i novmber. rockefeller, be there ! Soul Theory ! Soul Theory er hissig :) La meg få lov til å skrike ut noe: HVORFOR I HELVETE SKAL DET ALLTID VÆRE 18 ÅRS GRENSER PÅ ALLE DE STORE OG FETE KONSERTENE? FÅR JO FAEN IKKE MED MEG EN DRITT!!! takk. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Haha ! Din tid kommer den og ;) Ja. Liker Soul Theory ! Keem one - ute av drift :"Soul Theory gir meg beats så jeg kan shine litt" "Crazy beats verden rundt rett ifra Bjørndal" :) Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Soul Theory er hissig :) La meg få lov til å skrike ut noe: HVORFOR I HELVETE SKAL DET ALLTID VÆRE 18 ÅRS GRENSER PÅ ALLE DE STORE OG FETE KONSERTENE? FÅR JO FAEN IKKE MED MEG EN DRITT!!! takk. Oh grow up :D Like greit at det ikke er så mye fjortisser der. Når jeg var på KRS konsert i fjor, var det en kvisete tenåring som mer enn hintet innpå at jeg ikke hadde noe der å gjøre fordi jeg ikke hadde kledd meg riktig (trange hvite jeans, hvite dressko og rosa skjorte) Problemet var jo bare at, jeg begynte å høre på the blast master når han enda svømte rundt i pungen til faren sin................. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Oh grow up :D Like greit at det ikke er så mye fjortisser der. Når jeg var på KRS konsert i fjor, var det en kvisete tenåring som mer enn hintet innpå at jeg ikke hadde noe der å gjøre fordi jeg ikke hadde kledd meg riktig (trange hvite jeans, hvite dressko og rosa skjorte) Problemet var jo bare at, jeg begynte å høre på the blast master når han enda svømte rundt i pungen til faren sin................. Hold on, who you callin fjortiss? :D haha Altså, jeg er ikke som alle andre selfclaimed hiphop hoder som bare går i bagy bukser og store hoodies, sånn at det er sagt! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m30bXX Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 T.I. - Whatever you like takker for den, den var nice :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 La oss mimre tilbake til 6. klasse. Hvor tagging med tusj var det kuleste du kunne gjøre, baggy jeans var så utrolig inn, hettegenser var must, og Tommy Tee og Warlocks var guder. Dette er norsk hip-hop på sitt aller, aller beste. Tommy Tee Feat Warlocks - Takin Ova Evig bra, evige klassikere. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 La oss mimre tilbake til 6. klasse. Hvor tagging med tusj var det kuleste du kunne gjøre, baggy jeans var så utrolig inn, hettegenser var must, og Tommy Tee og Warlocks var guder. Dette er norsk hip-hop på sitt aller, aller beste. Tommy Tee Feat Warlocks - Takin Ova Evig bra, evige klassikere. :) Disse sangene er så sinnsykt fete! Konge fortsatt!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg