Jon Arne Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 yo yo...shizzle my nhizzle! Pen Jakke - Fredristad :P Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 skjekk ut låtene på http://www.uhort.no/artist/tonynonstop Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 jeg er medlem av kingsize veit du:P Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 kanskje nevnt før? cassie,ying yang twins,mario. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Casse sin nye med Wayne er egentlig ganske chill :) Noen her inne som skal på Dipset på Sentrum Scene på lørdag? :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjoee Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Må bare digge wayne ! Siter - opel ascona 1,6 (under fixing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Casse sin nye med Wayne er egentlig ganske chill :) Noen her inne som skal på Dipset på Sentrum Scene på lørdag? :D hadde jeg vært gammel nok så, gidder ikke stå på galleriet å loke. hakke no spenn heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Denne er fet. Passende tekst for bilentusiaster også, hehe... GZA the Genius - 0% Finance Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Fet låt Mabbutt, GZA leverer alltid selv om han prøver no nytt! En sinnsyk rå mix fra Thomax: Jeg får rett og slett gåsehud.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 "Old". Men fortsatt, den er så utroooooliiiiig bra! Det var feelgood/sommer/råne/kosesangen i 2006 :) Btw, hva angår feite mashups. Den her var virkelig god. Fengende som faen! Eminem VS The Bloodhound Gang - Just Lose (The Bad Touch): http://www.youtube.com/watch?v=HreSI94x724 Edit: Utrolig hva man finner på youtube. Er jo i TEORIEN hip/hop, så jeg poster den her. Ganske kul om du bare er _litt_ star wars fan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Haha morsomme greier Pasient, likte Star Wars greia! :) Noen som har hørt T.I. sin nye skive "Paper Trail" enda? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 hva med det nye albumet til ice cube? helt sinnsykt! Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 hva med det nye albumet til ice cube? helt sinnsykt! Njaaa, litt tamt hehe. Han har levert bedre for å si det slik :) Nå går det mye i Big L for tiden, et sinnsykt stort tap i hiphopen.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Lasta ned videoen til Ti - whats up, whats happenin. Ganske fet egentlig. Må vel kanskje sjekke ut den nye skiva ^^ EDIT: Har sjekka ut skiva nå, ganske fet. Sjekk SPESIELT ut T.I feat Rihanna - Live your life. Trodde aldri jeg skulle høre den kombinasjonen i hip hop. Snakker ikke og Rihanna og T.I, men hør sangen så skjønner dere. Herlig sang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Kanskje dette er for barnerompe-hip hop for noen av dere, men hvorfor har aldri "Chop Me Up" (Justin timberlake ft.Timberland & Three 6 mafia) tatt mer av i Norge?: Den er bare helt rå bilmusikk, men kanskje ikke hip hop-enuff? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg