-cardudde- Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Hallo alle hiphophoder der ute! Ettersom det bare nesten har vært dårlig vær, så har det gått mye tid til å sitte hjemme og lytte til musikk og få tak i mer musikk. Og da tenkte jeg at jeg likegodt kunne slenge opp en tråd hvor man kunne gi anbefalinger og fortelle hva man har fått dilla på i det siste av album og artister. For tiden sitter jeg å nyter Lupe Fiasco, kan aldri slå han på en regnfylt dag og bare sitte hjemme og slappe av til han! :) Noen her forresten som er medlem av Kingsize? Til alle andre hatere: Liker du ikke hiphop, har du ingenting her å gjøre :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 jeg er medlem på kingsize. lasta ned gimmik sin nye mixtape a? beveger meg fremover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Eyh, du som er Gimmik med andre ord da eller? :) Skal jeg sjekke ut :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 her i gården går det mye i NWA fortiden...go musikk! players club,today was a good day,express yourself...mange godbiter fra dem:) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Noen låter som definitivt er verdt og sjekke ut! Clipse - Cot Damn Scarface - My Block (En skikkelig klassiker!) Mos Def - Wylin Out, RJD2 Remix Freekey Zekey - Like This Sheek Louch - D Block Dipset Tha Dogg Pound - They Don't want it Fat Joe - That White Aesop Rock - None Shall Pass Gangstarr - Work Slum Village - Big Twinz De La Soul - All Good (Nok en klassikker alle må høre!) Capone-n-Noreaga - Invincible AZ- The Come Up Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Vel, nå hører jeg relativt lite på hiphop.. Men når jeg en gang drar opp gamle album jeg har, er jo alltid Jedi Mind Tricks god å ha på øret. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 NWA er go' musikk ja, helt klart! Der gangsterrap faktisk var ganske meningsfylt :) Jedi Mind Tricks er hvert fall konge, samme med Army Of The Pharahos.. Var mye bra der Vegel, digger alle som er lista opp der :) Noen som har hørt Killer Mike sin nye singel med Ice Cube? "Pressure"? Den må DEFINITIVT sjekkes ut! Åssen er det forresten med norsk hiphop her inne da? Selv digger jeg Breaknecks, Cam-N-A Lee, Cast, Karpe Diem, The Afeeliated, Pumba, Bankrupt og ikke minst Emire og Lillebror.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Bone thugs 'n harmony er jo alltid gull... Når det gjelder norsk så er Absurd oppspinn og vågsbygd handy gromt:D Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mzor Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Skammfult at ingen har nevnt dilla enda! Siter - Saab 9-3SC Vector 08' x 97 BMW 523ia x 91 BMW 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Skammfult at ingen har nevnt dilla enda! Hehe, så sant så sant! J Dilla en stor konge innenfor hiphop, og et stort tap! :( J Dilla og Common slo aldri feil.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Talib Kweli går mye for tiden, og har gjort det i lang tid. Tommy tee også, siden ingen har nevnt :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Alt fra Tee Productions er vel egentlig verdt å få med seg. Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Går mye i "ny" hiphop, som lil wayne, florida, Jay-z osv. sjekk ut http://www.hotnewhiphop.com ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Jiggaman er en levende legende, men Weezy og Flo Rida kan bare gå hjem å legge seg :) Tommy Tee er drit konge ja! Liker det meste av det han har lagd av beats :) Noen som har hørt Bishop Lamonts sin nye mixtape? "The Confessional", hvis ikke, så SJEKK ut! Leverer alltid like bra Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Lil Wayne - Tha Carter 3 er et chill album. Hører mye på Weezy for tiden. Venter også på The Game's og Ice Cube's nye album! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg