Gå til innhold

Spiller // koble til iPod til A3 2004

Ranger emnet


royrov

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt en A3 2004 Ambition med Audi Concert.

 

Til min "skuffelse" taklet ikke denne spilleren Mp3-plater, eller cdtekst.

 

Vil derfor bytte spiller eller koble til min iPod (touch).. Vil helst ha orginalspiller da jeg synes det er mye penere. Er da ute etter å få koblet iPod til orginalanlegget, og helst kunne betjene den derfra også. Vil ikke ha lyd fra iPod via 3,5mm jack, men fra lineout på iPod.

 

Har sett på en del løsninger for dette, men det jeg finner er forholdsvis gammelt (og kanskje utdatert..)

 

Har vurdert Harman Kardon Drive+Play 2, men har egentlig ikke så lyst på en ekstra skjerm på dashboard..

 

 

Altså, det jeg er ute etter er forslag til løsninger for å få spilt av mp3 på audi concert anlegget. hva anbefaler dere som kasnkje allerede har gjort noe slikt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Fungerer det bra med radiosender?

Jeg gikk for en løsning med å modifisere en kabel/kontakt til å bruke CD-skifter-inngangen bak, som gjøres om til 3,5mm jack som kommer opp ved askebegeret. Fungerer bra, spesielt siden mange har 3,5mm kontakt og jeg har en overgang fra det til mobilen..

 

Eneste er at jeg må skru opp volumet mye mer enn jeg må på CD for å få samma lydnivå - har noen vært borti det samma ?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår