loft89 Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Hei, som lærling har jeg ikke råd til ny bil, og det å koste på min toyota carina er verken verd tid eller penger som dere skjønner. Kjenner ingen som har sportsbil og har utrolig lyst å kjøre en. Noen som vet om bilutleie som leier ut mer eller mindre sporstlige biler? Trenger ikke snakke om ferrari her, mini cooper S f.eks o.l Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pana Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Hvis du er yngre enn 25, så kan det bli vanskelig å få lånt bil. Sportsbiler har somregel en 30årsgrense. Du kan jo sjekke med dine lokale utleiestasjoner for å se hva de har inne av biler. Varierer veldig fra stasjon til stasjon Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Eller du kan gjøre sånn som halvparten av folka gjør på finn.no. Sier dem er interesert i en bil, kommer å kjører den så hardt at du sitter vedsidenav å gråter. Så hører du aldri ifradem igjen. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loft89 Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Har sett litt men er ganske kjedelige litt for ordinære ford mondoer og opel astra om du skjønner. man må vell være viss alder for å prøvekjøre biler hos forhandlere også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pana Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 man må vell være viss alder for å prøvekjøre biler hos forhandlere også? Det kommer ann på øyet som ser. Tror ikke de har noen aldersgrense, men enkelte kan vel være litt mer pirkete enn andre Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Har sett litt men er ganske kjedelige litt for ordinære ford mondoer og opel astra om du skjønner. man må vell være viss alder for å prøvekjøre biler hos forhandlere også? Nei, sålenge du har lappen så lar dem deg gjerne kjøre. Men da må du jo vise interesse for bilen. Jeg synes det er galt å være "Testpilot", late som du skal kjøpe en bil bare for å prøve den litt. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 fikk prøve kjøre bil hos forhandler.. har ikke lappen ennå så øvelseskjørte var ikke noe problem det.. Siter x:97 Toyota Celica t20 1.8 x:98 Toyota Avesis 1.8 x:99 BMW 320ci E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Tror bilbutikkene ser mye på hvem som kommer inn i butikken og skal prøve. En kompis av en god kompis av meg skulle dra å prøvekjøre en eldre bil uten noe form for stor motor eller høy prisklasse, han fikk fort et raskt nei, da han var kledd mindre pent (skittent, joggebukse osv.), og oppførte seg mindre bra. Han var da 20 år gammel. Kompisen min og jeg skulle dra å prøvekjøre en nyere Saab med turbo, og fikk et Ja med en gang, dette muligens pga. en bra holdning,samt pene og rene klær. Han var altså 18 år gammel. Samme selger, samme butikk. Tror mye handler om holdning, og utseende på klær/hår. Det er nok ikke samme prinsipp på alle bilbutikker, men hadde jeg skulle lånt ut en bil, så tror jeg at jeg ville vært strengere med en person som ikke har bra holdning, enn med en kar uten så bra holdning. Så tror nok at det skal gå bra om du kommer i en nyere bil (bruk familiebilen, eller noe sånt om du ikke har nyere bil selv), kle deg pent, og ha en holdning som viser at du er skikkelig, og vil ha bilen! :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Det er jo rimelig logisk. Ville du leid ut bilen DIN til hvemsomhelst? neppe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 hva om akkurat denne hvemsomhelst er stinn av gryn, men faktisk kommer rett fra jobb ell lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg