oter11 Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 jeg må ha ny radiator til bilen min,da slangefestet røk i dag. dette er da en 1991 audi 80 quattro 2.0 16v eneste radiatoren jeg fant på norskbildelesenter som ligner på min er denne: http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=03554&ASP=4176670&Type=Audi&Model=80&Year=1992&Back=WA_Varegruppe men det står at den kun er for biler med automat,jeg har manuel,har det egentlig noe og si? Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprayboks Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 sjekk med radiatorservice, dom får tak i det meste :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Radiatorservice er veien å gå tenker jeg. Drar du innom fks Bilxtra så kan du handle igjennom dem. Fikk tak i ny radiator til min 2,3E til rundt 2 lapper. Dette med ulike radiatorer er vel pga automat har tilleggskjøler. Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 kjøpte ny radiator av oslo radiatorservice,kostet vel 2500 mener jeg,fikk radiatoren dagen etter at jeg bestillte,så var meget fornøyd med,+ at posten overgikk seg selv på leveringstiden Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg