Colli Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 men har gir kassa no vondt av det? Spørs hvor fort du girer det! :P Girer du normalt, så går det fint, men er du racergirer, så henger neppe synkroniseringen med hele tiden... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Er revers-sperre på Sellholm spaken. Har en sånn til Getrag-kassa jeg skal ha inn etterhvert. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 jeg har deler som kommer fra Dale nå. mao. om noen har tenkt seg sånn giroverføring, kan jeg kanskje få sendt i samme pakken. Ps. dette forutsetter selvsagt at den personen da er med å dele frakten! må vel isåfall få PM om dette i helgen, da jeg regner med stashet mitt sendes mandag. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Min er forlenget 3cm.. Jeg synes ikke det er nok.. En kompis av meg tok 5,5cm og det er jo helt perfekt mener nå jeg.. Har forresten ikke opplevd at synkroniseringen er noe problem.! =) Men som esbandos sier passer det kun på m45 og m47 kassa.. og ikke m46.. Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg