Gå til innhold

Fått lappen nå! Locations?

Ranger emnet


audi_a3_eric

Anbefalte innlegg

hello. prekestolen?!? hehe

men sørover mot kr-sand. over sirdalen. men ett must om du er oppe med trollstigen er atlanterhavs veien! ikke uten grunn at store bilfirma har filma reklamefilmer derifra! valdresflya og haukeli er fint. men du har da noen få plasser rett sør for ålgård også..

 

lykke til og post ut noen bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kaster jeg meg på trenden med å gjette når trådstarter fikk lappen... Jeg tipper at han fikk lappen 26. juni, og at punktumet var plassert et hakk for langt til venstre (det kom mellom 2 og 6, mens det skulle ha stått etter 6). Hurra.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juristen kom fram til den rette datoen;) var litt kjapp med fingrene når jeg skrev. 26.juni 14:40 var det;)

 

Ellers takk for innlegg, skal besøke de fleste stedene og legge ut bilder i framtiden;) Må først ha penger til bensin, kjørt ei uke i strekk nå:)

 

Du har fått lappen og kjørt ei uke i strekk....hvorfor i svarte granskauen i fittehællvete sitter du forran datan da??????!!!!????

 

Pant tomflasker og fyll fuel din pyse!

Fortsatt jææævli mange mil med asfalt som skal utforskes.

Og husk, du har betalt veiavgift, så da får du faan meg slite asfalt for den prisen også.

 

det skal jeg...færdi på jobb nå, så nå skal jeg plage mærcedes til jeg sovner!

 

See ya maddafakka yoyo, niggas in da house homie you gangster rap hoe, shit ass. "Allah`o achbar"....PANG!!!:ratatatat :worshipbm:

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått lappen og kjørt ei uke i strekk....hvorfor i svarte granskauen i fittehællvete sitter du forran datan da??????!!!!????

 

Pant tomflasker og fyll fuel din pyse!

Fortsatt jææævli mange mil med asfalt som skal utforskes.

Og husk, du har betalt veiavgift, så da får du faan meg slite asfalt for den prisen også.

 

det skal jeg...færdi på jobb nå, så nå skal jeg plage mærcedes til jeg sovner!

 

See ya maddafakka yoyo, niggas in da house homie you gangster rap hoe, shit ass. "Allah`o achbar"....PANG!!!:ratatatat :worshipbm:

 

Jeg vil tro at det finnes medisiner mot sånt. La oss i alle fall håpe det, til alles beste.

 

For øvrig heter det "Allahu akbar" (på arabisk kalt "takbir"). 1) Hvorfor sier du det? 2) Har du noen som helst anelse om hva det betyr?

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at det finnes medisiner mot sånt. La oss i alle fall håpe det, til alles beste.

 

For øvrig heter det "Allahu akbar" (på arabisk kalt "takbir"). 1) Hvorfor sier du det? 2) Har du noen som helst anelse om hva det betyr?

Betyr vel no sånnt som at gud/allah er stor,eller priser allah mener jeg.

En god kompis av meg som holder på å skal prente no sånn juba-juba-greier inn i hue på meg.(BTW:han liker ikke grillpølse, og er en trofast moskemann på 52år)

utales hvertfall sånn som jeg skrev det, derav anførselstegn(")

 

Vært på Grønland å leita etter (juba-juba)fyr`n nå faktisk.

Hadem den bra, go natt å go hælg!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått lappen og kjørt ei uke i strekk....hvorfor i svarte granskauen i fittehællvete sitter du forran datan da??????!!!!????

 

Pant tomflasker og fyll fuel din pyse!

Fortsatt jææævli mange mil med asfalt som skal utforskes.

Og husk, du har betalt veiavgift, så da får du faan meg slite asfalt for den prisen også.

 

det skal jeg...færdi på jobb nå, så nå skal jeg plage mærcedes til jeg sovner!

 

See ya maddafakka yoyo, niggas in da house homie you gangster rap hoe, shit ass. "Allah`o achbar"....PANG!!!:ratatatat :worshipbm:

 

Overdrevent brug av banneord då mann:P men men;) eg e faen dritsleden i helvete!:P e dataen på jobben eg sitte på;) Var på rundt på gjæren igår, og endte opp på bryne, men har planer om lengre distanse snart;)

 

men e bra me kjøringen hos deg;) keep it up:)

Audi A3 1,6 98 101hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår