Morteeeen Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Er det NOEN som vet grunninnstillingene på lmm? dvs, fjæra inni der og co-skruen... er noen som har vært der før meg kan du si:confused: OG, den tomgangsregulatoren på spjellhuset:) Er tidlig 88mod... Noen som vet hvilket nr lmm skal ha hvis jeg har motronic 0 261 200 022? stemmer det da hvis det står 0 280 202 035 på lmm? Siter // 07 mod Ford Ranger;) // 88 mod Volvo 760 GLE TIC =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Er det urørt ET så har den Motronic. Tomgangen er grunninnstilt så den får du ikke juster sjøl uansett hvor mye du skrur. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morteeeen Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Det står at noen har vært der før meg! og ja det står at det er motronic! og så lenge plastskruen under spjellhuset kalles tomgangsskrue er det vel en grunn for det. Noen andre som vet noe? Siter // 07 mod Ford Ranger;) // 88 mod Volvo 760 GLE TIC =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ET Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 den justerer bare CO på tomgang....ikke hastigheten Siter Volvo 945Lt.. Volvo 745Tic..solgt Volvo 740Gl..vrak Volvo 740Tic..solgt Opel Omega 3000..høggd Opel Omega 3000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 justerings skruen under spjeld huset er ikke god for noen ting fikk jeg beskjed om, hvis alt funker som det skal så blir det bare falsk luft fra den. grunnen tror jeg at dem ikke støpte nytt insug da dem lagde ET motorn. på FT og F feks så er vel ikke den skruen der? jeg ble drit lei at den jaga på tomgang så da sendte jeg bilen til volvo, og etterpå forklarte han meg hva han hadde gjort og hvordan han stilte inn tomgangen. er en justerings skrue på LMM som du kan stille på burde fikse problemet, bare husk at bilen er varm sån at du ikke justerer den mens kalddysa fortsatt er i bruk. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morteeeen Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 justerings skruen under spjeld huset er ikke god for noen ting fikk jeg beskjed om, hvis alt funker som det skal så blir det bare falsk luft fra den. grunnen tror jeg at dem ikke støpte nytt insug da dem lagde ET motorn. på FT og F feks så er vel ikke den skruen der?jeg ble drit lei at den jaga på tomgang så da sendte jeg bilen til volvo, og etterpå forklarte han meg hva han hadde gjort og hvordan han stilte inn tomgangen. er en justerings skrue på LMM som du kan stille på burde fikse problemet, bare husk at bilen er varm sån at du ikke justerer den mens kalddysa fortsatt er i bruk. hmm.... ja, men den jager ikke, bare går sinnsykt ureint i 30-60 sek.. og bruker masse bensin. også har noen justert det hjulet inni lmm som justerer motstanden på spjeldet inni der... Siter // 07 mod Ford Ranger;) // 88 mod Volvo 760 GLE TIC =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morteeeen Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Ingen som har peiling på det altså... hmm Siter // 07 mod Ford Ranger;) // 88 mod Volvo 760 GLE TIC =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Beklager sent svar, men gadd ikke sjekke før nå. Vet heller ikke mer om selve justeringene, men her har du numrene: '87 B230ET: AFM: 0 280 202 035 CIS: 0 280 220 016 ECU: 0 261 200 022 Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morteeeen Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Takk takk:) det var det jeg håpet på hehe! Siter // 07 mod Ford Ranger;) // 88 mod Volvo 760 GLE TIC =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg