Joshh88 Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 frister meg veldig å bytte motor, siden den 1.3 l jeg har bare kødder med meg!:P har hørt at det er andre motor fester på 1.3 literen i forhold til 1.6 og 1.8? stemmer det?.. hvis det stemmer, hvordan er det da å bytte motor? btw, det er en golf 2 1.3l 1984 modell, forgasser. Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Etter hva jeg kan finne ut, må du bytte ut en konsoll/brakett i fremste motorfeste, denne: http://hovwdiaudi.dk/product/default.asp?mode=showproduct&id=253172 Lurer på om der muligens er noe med bensinpumpen og.. Men, er ikke sikker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 ok:) det var bra:) har lett litt rundt på motorer, er det noen som har en 1.6l forgasser eller en 1.8 l forgasser som de vil selge? Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Jeg driver å skrur ut en 1.6 gasser-motor med 160k på telleren.. Går ujevnt på tomgang (tenning).. Men, vil tro Risør blir vel langt:P Det jeg ville ha gjort var: - Sende forespørsel til typegodkjenning@moller.no angående ombyggingspapir for Golf II 1.3 til 1.8. - Sende søknad til din lokale trafikkstasjon (biltilsynet) hvor du legger ved papirene fra Møller (om Møller har dette). - Kjøpe en donorbil hvor du flytter over motor, ledningsnett, radiator, bensinpumpe ++ 1.6/1.8 gassermotorene går og går.. Værre med karosseriet, det bare ruster:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 ja er vel en del langt:P hehe.. hvor langt vekk er det du bor egentlig?:P:P ja:) mulig jeg gjør det:) takk for hjelpen:) ps. mye skulle du ha hatt for motoren?:P Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rusto Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Har en 90 hesters innsprøytnings motor du kan få billig, har ingen girkasse til deg men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 skal helst være forgasser.. er vel det som er enklest når jeg har forgasser motor fra før av? Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg