kesol Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 GSI-hopp og 400vingen er den samme 3 delte bagasje tingsen ;) Eeh, nei...? GSI: http://picnic.ciao.com/de/6588871.jpg 400 (på en GSI, da): http://web.telia.com/~u40438052/img/projekt/1.gif Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 alle gsi/gte kom med den du kaller 400..... den lille var på manta gt.. det er sånn jeg har blitt fortalt det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantaboy Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 er det svarte taket på mantaen din originalt? Siter dytter heller en opel en å kjøre volvo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantaboy Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 er det svarte taket på mantaen originalt? den hvite på bilde Siter dytter heller en opel en å kjøre volvo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 er det svarte taket på mantaen originalt? den hvite på bilde På min manta tenker du på? Jepp, er originalt vinyltak ;) Er IKKE lakkert sort. ;) Fåes vel kjøpt nytt enda mener jeg på... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 På tide med en litt bilder da,eller? Nytt endeledd til stabstag og fram fjær: Old vs new: Var meget trangt å få innj fjæra,så at 60mm senk ikke sitter fast tror jeg ikke noe på. Blir 60mm senk neste mnd tror jeg. Litt generelt hvordan bilen er nå: (Lykta er lånt bort pga av eu-kontroll på den blåe mantan) Bilder av blå mantan som da er onkel sin: Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Å så var jeg å handlet deler igår ja. -Blinklysarm-klompen på rattstammen -Teppelisten på førersiden -Panserstangen m/feste Til en pris av 300kr.. Kommer vel en update senere idag også:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 tøft å se non som bygger opp en sånn en jah.. har en slik selv jeg serru så dette er jo litt inspirasjon. åssen senk har du på din? jeg må senke min serru, der sitter det 40mm forran trur jeg men min ser ut som en hoppbakke for den er høy bak.. er det no lurt å ha lik senk forran å bak eller mer senk bak enn forran? vet du åssen disse er å godkjenne med 2,4i? syns det blir litt slappt med 2,0i serru Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Orginalt på min i skrivende stund. Etter eu-kontrollen skal jeg på med apex 50mm fra blitzpower eller 60mm fra ett annet firma. Jeg skal senke 50/50-60/60 iallefall..så jeg slipper litt av den hoppbakken. Må byttes bremser til 2.4 eller 240pink sett(dyrt). Men ang godkjenning så vet jeg ikke hva reglene sier sånn konkret. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 ja okei. men man burde ikke senke mer bak enn forran altså? mulig det blir 50-50 på meg også da. får vente å se åssen din blir. ålreit å vite åssen det blir før jeg kjøper i og med at økonomien min er ganske liten. så det hadde ikke holdt med bremser fra rekord 2,2i? trur det ligger non sånne her serru Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Nei,den er såpass myk bak at det trenger man ikke. Får se når jeg kjøper å montere da:) Mulig,er vel noen her inne som har mer peiling på ang dette med 2.2i/2.4i motor og bremser. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 se der, bilder liker vi :D ...og her er dagens inspirasjons bilde ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Kan bruke frå Rekord 2,2i ja, dei er godkjente for 150 hest, så det går fint med ein 2,4 då :-P Men sjølvsagt, brukar du frå samma bilen som du får motoren frå så er du garantert at det er godkjent :-P Kjøpe delebil ;-P Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 60mm senk sitter foran på Manta B, men bakfjørene løsner når du jekker den opp, med originale dempere :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Da MÅ han jo kjøpe korte dempere! Flott når ting ordner seg slik. :D Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg