Gå til innhold

råder og grenrør!!!

Ranger emnet


v_242_tic

Anbefalte innlegg

oeb

Registrert bruker

 

Ble medlem: 01.2004

Sted: Trondheim

Innlegg: 1.660

 

Jeg har bestillt veiv, stempel og råder derfra. Stempel er under produksjon, så det tar litt tid.

 

Har handla skrapelister derfra, billig og ypperlig kvalitet. Kjapp til å sende, bare treig til å svare på mail noen ganger.

 

Se på turbobricks.org forumet, mange folk som benytter seg av dem der.

 

 

burde fått varene snart.. blei postet i februar... hvordan var rådene osv?

 

Utfra det han svarer ser du at dem ikke har kunnet levere han annet enn skrapelister til nå.

Dvs gummien til skrapelistene.

 

Men fortsett gjerne å søk etter gamle poster der noen har fått no mer enn skrapelister derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bestandig "It should be there next month" osv som svar, til slutt skrev jeg en mail der jeg ville ha en forklaring, da det er flere som venter på varer derfra.

 

Visste seg at stempel og råder var ferdig, men dem har problem med leveransen av veiv. I November har det gått ett år fra bestilling, hvis det ikke skjer noe innen det får jeg kreve (prøve?) å få sendt stempel og råder hit, uavhengig av status på veiva evt. pengene tilbake. I værstefall blir det SPM veiv.

 

Noen som faktisk har fått stempel evt råder fra dem da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også bestilt to sett veiv,råda å stemmpel.

påstår vente på veiva skulla få inn stor sending fra kina no den 27juni sa han.

men veit itj æ nei, spurt om va samme veiva som spm men han sa kom fra samme plass bære me eget disayn nånn forbedringa ment han.

pluss den spm si koste 14000, mens r-sprort si koste ca3000.

men dem er treg ja.

sendt mail igår å spurt kos det låg ann om det har blitt sendt.

litt skeptisk ja men..

håpe det går i boks.

no turbo no fun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår