nilssolli Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Hei alle sammen. Jeg vurderer og kjøpe meg en Audi A6 2,4 bensin 06 modell. Ble denne bilen levert med både 170 og 177 hk motor? Noen feil som går igjen på disse motorene?(bil gått 128.000) Er det noe som også vet om felger fra en 08 passat 1,9 tdi går rett over på denne bilen? Takker for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 A6 modellen fra 1997-2005/6 har hatt to utgaver av 2.4 V6en. Først kom den med 165hk, i faceliftutgaven av bilen som 170hk. Det er altså kun nåværende utgave av A6 som har hatt 177hk. Dagens utgave av Passat benytter 5x112 boltmønster på lik linje med endel Audi. Forskjellen ligger i at nyere VAG produkter som Leon/A3/Golf 5/Octavia har innpress på ET52(?) originalt, mens man har rundt 42 på eldre Audi. Jeg tipper på ettermarkedsfelg er det ofte felger med ET35 på gammel VAG, og ET45 på nyere. Dog tror jeg du HELT fint kan bruke Passatens hjul på en slik A6 ;) Ser nok bedre ut også. Eneste er at du med en slik ET ikke oppfyller det formelle kravet om at hjulavstanden skal fravikes mer enn +- 15mm per akse. Dvs, du kan maksimum endre med 7.5mm ET ift hva som er angitt i vognkortet. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilssolli Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Takk for god hjelp. Du har vel ikke tilfeldigvis motor koder på 170 hk og 177hk? I salgsannonsen stod det 170hk, mens selgeren sier 177-Litt greit og funnet ut hva som er riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Det skiller du greit ved å se på bilmodellen. Er det karosseri av siste type (dagens modell) er det 177hk. Er det forgjengeren, og i faceliftutgave, er det 170hk. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg