Laaars Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Hvilke biler har store turtellere i midten? Tenker ikke på RX-7 og sånne biler, men mer normale biler... Er på utkikk etter en stor en, og håper å finne en på hogger'n eller lignende for en billig penge... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Alfa Romeo GTV før 1981 og P 911 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Unnskyld meg, men hva skal du egentlig med en ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Porsche 911 er stor. Pluss at den er i midten istedenfor Speedometeret. Porsche mener at du får mere informasjon av turtelleren enn av speedemeteret. Er veldig enig. Men noe drit når du skal finne ut hvor fort du kjører! men heldigvis blir de levert med en manual som viser km/t ved forskjellige turtall. Men villa da tatt hele dashen! med alle visere! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Originally posted by Andeeh Unnskyld meg, men hva skal du egentlig med en ? Hm, la meg tenke.... ha i dashbordet? Skillz: Så Porsche 911 har ikke speedometer i det hele tatt? Vil gjerne ha et speedometer i tillegg... men det kan jeg plukke fra en annen bil. Finnes vel ikke så mange Porscher eller Alfa Romeo'er på hoggern? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 joda. Men tulteller er stor og sitter midt foran deg. Speedometeret er mindre og sitter mere til høyre Sånn at den blirlitt skjult av rattet. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Vitsen med turteller som hoved instrument er jo grei. Å kunne kjøre med det optimale turtallet ved aktiv kjørin. Blir jo litt uaktuelt i Norge der det er laaaange fengselsstraffer for å tråkke litt på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Nissan silvia har vel turteller i midten, like stor da, trur rekorden har det samme, mener Granada og har turteller i midten(til høyre) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Får ta en tur på hoggern og se om jeg kan finne noe da... Kan jo bruke en vanlig turteller, men de som har turtelleren i midten har vel litt større turtellere enn de som har speedo og turteller rett ved sidenav hverandre eller speedo i midten. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg