Polo Classic Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Vantage jeg har bare et ord til deg som vil friske opp en sånn bil, det samme som Ruud sa til meg da jeg ville trimme fiesta'n. T-U-R-B-O.. Schlepphebel motoren er ikke særlig egnet for turbo. Med oppgraderte ventilfjærer kan du dra den til 9000, og med litt balansering og annet snacks, lett til 10000:D Vet om en bakkeløpsmotor her i landet som varver 11500 :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 min første bil var en 82 mk1 golf med 1,1 liter. da jeg kjøpte den så var toppfarten ca 110km/t. med litt trimnming (nytt originalt luftfilter og bensinfilter) økte den til 155km/t. jeg tror nesten at luftilteret var originalt fra 1982 jeg. (var svart på innsiden) det er billig trimming det. -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 kan trygt si det ja. Mitt luftfilter hadde smuldra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg