RedLightning Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Da ble Golfen solgt idag, til en kamerat av meg. Ble solgt først og fremst fordi jeg studerer i utlandet. Bilen ble solgt med god samvittighet, og jeg er sikker på at den nye eieren vil klare å ta bedre vare på bilen enn jeg har gjort i det siste :) Noen siste bilder tatt salgsdagen: Tråden kan bli værende hvis noen vil kikke på bilder og se fremgangen osv. Hvem vet, kanskje det blir en treizer til i fremtiden? :-) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 heldi han kompisen din som fikk seg en så strøken bil:D hadde kjøpt den selv om jeg fikk tilbudet;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 hadde lett byttet ut denna med min:) btw åssen felger er det på denne og størelse?hvor fikk du tak i de? på utkikk etter bra dypkant med 15" egentlig :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 er 9x16 på den der..keskin kt4;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 så det var keskin altså:) stusset litt på det selv. hvor er det mulighet for å få tak i keskin i norge? eller må man ty til utenlands? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Kan skrive under på at bilen skal bli tatt godt vare på... Er skikkelig fornøyd så langt ihvertfall!!! Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Høres bra ut dambomann :) Titus; tror det e rimeligst å ty til utlandet. Jeg bestilte fra http://www.dubmeister.co.uk, god service og grei levering der. Ellers har vel danske Dækimporten også godt utvalg og greie priser? Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg