jimmen Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 ja, nå har den forbanna honda dritten stoppet og vil ikke starte. er ingen gnist til pluggene har jeg funnet ut. har byttet hovedreelet men til ingen nytte. samtidig som bilen dør ut blekker turtelleren ut. plutselig kan den komme tilbake og hoppe og alt mulig sprell. noen tips? fordeleren? Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab EMS Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Det du trenger er en ny coil. Omformer fra 12v til høyspenning til pluggene. Når du sier at turtelleren svikter, tyder ting på dette. Dette kan skje på 10 år gamle og 1 år gamle biler. Hvis bilen din har motorstyring (og ikke stifter) kan det også være denne. Hvilken type Honda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Det du trenger er en ny coil. Omformer fra 12v til høyspenning til pluggene. Når du sier at turtelleren svikter, tyder ting på dette. Dette kan skje på 10 år gamle og 1 år gamle biler. Hvis bilen din har motorstyring (og ikke stifter) kan det også være denne. Hvilken type Honda? 90 modell accord med coil inni fordeleren.. noen som vet hvordan denne coilen ser ut inni fordeleren? vet ikke hvordan det ser ut inni fordeleren en gang jeg. går ut og prøver ta fra delebilen nå jeg! kommer tilbake om en stund! Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 ble byttet fordeler med annen hal-giver og impuls-giver og bilen startet med en gang. ;) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg