Gå til innhold

Frakt på varer fra autogeek?

Ranger emnet


gomega

Anbefalte innlegg

Har tenkt til å handle en del bilpleieprodukter fra autogeek.net, og lurte dermed litt på hva slags ekstra kostnader som kommer på! Ordenen kommer til å komme på litt under $300. Noen som har peiling på hvor mye jeg kan vente at frakten blir på? Og er det noe mer som kommer på utenom frakt og det varene koster? Moms, toll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig. Kommer helt an på volumet. Har du lagt noe stort i handlekurven? F.eks. en Grit Guard er det bedre å kjøpe her til lands, f.eks. hos scandicshine.no. En så stor bøtte bidrar til en veeeldig dyr frakt.

 

Etter du har betalt ordren med PayPal kommer AG tilbake til deg i løpet av 2-3 dager med fraktkostnadene. Hvis du godtar sender de en ny forespørsel om penger via PayPal, og etter du har betalt sender de avgårde ordren.

 

Du har muligheten til å trekke deg dersom du syntes frakten blir for dyr, da ordren slettes hvis du ikke svarer på mailen de sender med fraktkostnader innen tre dager.

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler du lette ting som kluter og tilbehør er frakten som regel veldig lav, men med en gang du begynner å handle tunge flasker osv blir prisen ofte både doblet og tredoblet før du har varene på døra... og så får du en pen mva-faktura + gebyr fra FedEx eller hvemdetnåer som leverer varene.

Fraktkostnadene kan man også ofte oppleve ganske store variasjoner på, helt merkelig.

'00 Mercedes ML konebil

'98 Mercedes C220 arbeidsbil

'94 Fiat Coupe 16V morobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bestilt så store ting, med unntak av bilshampo, men da kan jeg heller bestille det her i norge! Men får jeg vite samlet kostnad for alt av autogeek på den mailen, eller får jeg en faktura etter varene er kommet hit på mva osv?

 

Mva får du først som regel noen dager\uker etter du har mottatt pakken. Fedex kjører den gjennom tollen for deg, og krever evt mva i etterkant pr faktura.

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du må altså ikke betale for toll, men mva?

 

Litt usikker på om det er toll på disse varene, for å være ærlig. Handlet for første gang fra AG for en uke siden, og hentet varene i går. Regner med at jeg får en faktura fra Fedex på mva i løpet av ei uke.

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg at jeg har kommet frem til den endelge listen med bilpleieprofukter som skal bestilles fra autogeek!

 

Meguiars NXT All Metal Polysh

 

Meguiars Mirror Glaze #80 Professional Speed Glaze

 

Meguiars Mirror Glaze #83 Dual Action Cleaner/Polish

 

Meguiars Mirror Glaze #85 Diamond Cut Compound 2.0

 

Meguiars #21 Synthetic Sealant 2.0

 

Meguiars SCRATCH X

 

Meguiars NXT Generation Tech Wax 2.0

 

Meguiars Water Magnet

 

Meguiars NXT Generation Cockpit Shine

 

Meguiars Supreme Shine Microfiber Towel

 

Meguiars Microfiber Wash Mitt

 

Meguiars Even-Coat Applicator - 2 Pack

 

Meguiars Gold Class Endurance High Gloss Tire Gel

 

Meguiars Smooth Surface Clay Kit

 

Meguiars Gold Class Trim Detailer

 

Meguiars Plastx Clear Plastic Cleaner & Polish

 

Meguiars Hot Rims Chrome Polish

 

Meguiars Quik Out Carpet Stain Remover

 

Kommer også til å bestille dette fra godkjemi pga vekt og autogeek ikke har deep crystal serien!

 

NXT Car Wash

 

Natural Shine Protectant

 

Gold Class Car Wash and conditioner

 

Deep Crystal Step1 - Paint Cleaner

 

Deep Crystal Step2 - Polish

 

Wheel Brush Ultra-safe

 

Noen som har noen kommentarer til hva annet det kan være kjekt å ha med siden jeg likevel skal bestille såpass mye? Noe som ikke er nødvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår