240Råner Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Heisann! Er det noen som har no gode tips til radiator som passer inn i 240, er redd den jeg har i dag, som fulgte med bilen da jeg kjøpte den, er litt liten, dessuten så passer viftene jeg har dårlig på den lille radiatoren. Trenger ikke innebygd oljekjøler for det har jeg sepparat. Så noen tips til radiatorer som er rundt 61cm bred (registeret)? Fikk tips om no 740 radiator, noen som vet noe om det? Takker for alletips :) Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Hør med Andersens Bilradiator på Galgeberg. De vet nok råd og har levert mange radiatorer til Volvo/v8 bygg. De bygde min rad. Og satte inn 3 raders spesialelement bestilt på mål på de org. tankene. ca. 1800kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Hør med Andersens Bilradiator på Galgeberg. De vet nok råd og har levert mange radiatorer til Volvo/v8 bygg. De bygde min rad. Og satte inn 3 raders spesialelement bestilt på mål på de org. tankene. ca. 1800kr. Flott, takk for tipset, skal ta en tur innom dem til neste uke tenker jeg. Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Eller bestill Griffin alu cooler fra Summitracing i usa :) koster ca 1000 kr + frakt og moms :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg