Crowe Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Har et problem med min Audi A4 2001 mod 1.6 liter. Hvis jeg starter den når den er kald, virker det som om den ikke helt vil starte, puttrer bare på et par hundre omdreininger. Er sånn en til to ganger når jeg starter, og på det tredje starter den helt fint. Noen som har noen forslag på hva det kan være ? All hjelp mottas med takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Defekt kaldstartdyse eller tempratursensor til denne? Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crowe Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Noen anelse om hvor den sitter ? og hva noe sånt koster ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conconsal Skrevet Februar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2012 hei har du fiksa probleme ? hva var galt? har samme problem på en passat 1.6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg