Asphaug Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Nå har jeg skiftet clutchen men det gir seg ikke.. Mitt problem er at når jeg kjører så høres det ut som om clutchen slurer. får ca 2000 omd så begynner det, kan rygge uten problemer.... Noen som har peil??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Så du har nå allerede byttet clutch? Såvidt jeg vet fikk du problemet sent igår med at den slurer, også inatt har du byttet clutch? Send heller bilen inn på en verksted, gutt! Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asphaug Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Nei har hatt det en stund, måtte bare bytte hedding på teksten. Men noen snakker om en cluthc pommpe som kan være deffekt!! dette er en BMW 520 e 39. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asphaug Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Ingen flere som har noen ideer for va det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg